loading...
بهترین جستجوها و جدید ترین های وب
admin بازدید : 450 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (1)
منابع سوری دیروز (شنبه) اعلام کردند یکی از معروفترین زنان جنگجوی کرد، در جریان درگیری شدید باد داعش در منطقه جرابلس سوریه کشته شده است.
کشته شدن آنجلینا جولی کُرد نبرد با تروریست‌های داعشی+تصاویر
بر این اساس، " آسیا رمضان عنتر"  22 ساله که در شبکه های اجتماعی به آنجلینا جولی کردها معروف بود، در درگیری که پنجشنبه گذشته در جبهه های اطراف شهر منبج با داعش روی داد کشته شد.
کشته شدن آنجلینا جولی کُرد نبرد با تروریست‌های داعشی+تصاویر
شبکه های اجتماعی و رسانه های کردی به دلیل شباهت آسیا به هنرپیشه هالیوودی به او لقب آنجلینا جولی کردها داده بودند.
آسیا متولد شهر قامشلی در شمال سوریه با عضویت در دسته های جنگجوی زنان کرد با تروریست ها می جنگید.
منابع کرد تاکنون خبر کشته شدن آسیا را به صورت رسمی اعلام نکرده اند.
admin بازدید : 365 یکشنبه 14 شهریور 1395 نظرات (0)
اشار نیازی 35 ساله که یک مهندس فناوری اطلاعات بود در حالی که با دوستان خودش برای موتورسواری رفته بود، دچار حادثه شد.
این مهندس فناوری اطلاعات در حال راندن موتور گران قیمت خود که 19 هزار پوند قیمت داشت، بود که ناگهان یک کبوتر به طرف او پرواز کرد و باعث شد که او تعادل خود را از دست بدهد و از روی موتور بیفتد.
کبوتری که پدر دو کودک را کشت +تصاویر
کبوتری که پدر دو کودک را کشت +تصاویر
کبوتری که پدر دو کودک را کشت +تصاویر
کبوتری که پدر دو کودک را کشت +تصاویر
admin بازدید : 441 جمعه 12 شهریور 1395 نظرات (0)

 یکی از اهالی موصل به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، داعش جاسوسانی به خیابان های این شهر می‌فرستد تا با مردم به گفتگو نشسته و در باره روحیات آنها اطلاع بدهند. 
  
یکی از این جاسوسان به فرماندهی داعش خبر داد که چهار نفر از اهالی منطقه طیران واقع در جنوب موصل از شکست سنگین داعش در برابر ارتش عراق در منطقه القیاره سخن به میان آورده بودند. 
  
عناصر داعش این افراد را دستگیر کرده و در محل دهان آنها را با نخ فلزی دوختند. 
  
بر اساس این گزارش، داعش برای ارعاب بیشتر مردم، بعد از دوختن دهان این چهار عراقی، آنها را در خودرویی قرار داده و در خیابان های موصل گرداند.

admin بازدید : 370 جمعه 12 شهریور 1395 نظرات (0)

در ماه رمضان امسال مردم به تماشای سریال دردسرهای عظیم ۲ نشستند. در این سریال خواهر  زن عموی بهار (نامزد لطیف) به جعل سند برای بالا کشیدن خانه‌ی مادر شوهر خواهرش اقدام کرد و شخصیتی فریبکار و پولدوست را به تصویر می‌کشید که از هیچ کاری برای رسیدن به پول چشم پوشی نمی‌کند. سولماز غنی به خوبی ازعهده‌ی ایفای نقش این زن دردسرساز برآمد.

سولماز غنی در سال ۱۳۵۶ در پایتخت به دنیا آمده است. حضور او در سینما با فیلم اتانازی بود. سولماز  هنگامیکه جوان‌تر بود در سریال تب سرد نقش مرضیه را بازی کرد.تجربه‌ی همکاری با کیانوش عیاری را با مجموعه هزاران چشم به‌دست آوردسریال‌های 5 کیلومتر تا بهشت به کارگردانی علیرضا افخمی  و سرنوشت به کارگردانیمحمد رضا زهتابی از دیگر آثاری هستند که او در آنها ایفای نقش کرده است.

تصاویری از این هنرمند منتشر شده است که در یکی از آنها وی در کنار قلیان است و در دیگری او سیگار به‌دستاست. هرچند که در تصاویر سولماز سیگار نمی‌کشد اما سیگار نیمه دود شده‌ای که در تصویر در دست چپش است  باید توسط خودش کشیده شده باشد مگر اینکه تصور کنیم مردی که همراهش است دوتا دوتا سیگار می‌کشد.

در ایران زنان قلیان می‌کشند و متأسفانه درباره‌ی رها کردن ان گوش شنوایی ندارند و به هیچ صراطی مستقیم نیستند. خطرهای قلیان کشیدن از سمت پزشکان بسیار بیشتر از کشیدن سیگار ارزیابی شده است. همه‌ی مردم باید تلاش کنند قلیان و سیگار را از زنان و مردانی که به آنها اعتیاد پیدا کرده‌اند  بگیرند تا از بیماری‌های زیادی مانند سرطان و از کوتاهی عمر تنها به دلیل چند دقیقه لذت دود کردن جلوگیری شود.

سولماز غنی بی حجاب شد

سولماز غنی بی حجاب شد

admin بازدید : 491 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

آپارات - صحنه, اعدام ,وحشیانه,داعش , فیلم

آپارات - صحنه, اعدام ,وحشیانه,داعش , فیلم. ... صحنه ای از یک اعدام وحشیانه از سوی داعش + فیلم. سیمرغ ... نحوه فیلم برداری از صحنه اعدام توسط تروریستهای داعش.

داعش از جدیدترین اعدام‌های خود رونمایی کرد! + فیلم (16+) - خبرگزاری میزان

اعدام قربانیان داعش در بزرگترین جزیره فیلیپین + فیلم (16+). ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۶ ... اعدام فجیع سرباز لیبیایی بدست جلاد داعش + فیلم(16+). ۱۳۹۵/۰۲/۲۶ - ۰۱:۰۰.

اعدام فجیع 15 شهروند عراقی به روش های مختلف بدست داعش + فیلم(16+)

خبرگزاری میزان – (دیدن این تصاویر برای کسانی که ناراحتی قلبی دارند توصیه نمی شود) عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار ویدیویی از جنایات جدید ...

جدیدترین اعدام داعش اینبار به شکل غافلگیرانه! + فیلم(16+)

دیدن این تصاویر برای کسانی که ناراحتی قلبی دارند توصیه نمی‌شود) گروه تروریستی تکفیری داعش، در جدیدترین ویدئوی منتشره از خوی وحشیانه خود در مصر، سبک ...

شیوه جدید اعدام داعش برای کُشتن مردم + تصاویر - شیعه نیوز

دو مرد عراقی روز گذشته به طرز دلخراشی توسط عناصر تروریستی داعش در شمال عراق اعدام شدند.در مقابل همچنان سکوت بی‌رحمانه‌ای در برابر جنایات این گروه جنایتکار بر ...

اعدام داعش | ساتین

گروه تکفیری – صهیونیستی داعش یک نظامی سوری را به شیوه‌ای جدید اعدام کرد. گروه تروریستی داعش این نظامی سوری را به شیوه وحشیانه جدیدی اعدام کردند و با تانک ...

(تصویر) شیوه جدید اعدام توسط جلادان داعش! - فرارو

داعش هر از چندی با ادعای جرم‌هایی نظیر جاسوسی، دست به اعدام افراد به شیوه‌های قرون وسطایی از جمله گردن زدن با شمشیر و به صلیب کشیدن و آویزان کردن اجساد افراد از ...

نجات معجزه‌آسای یک دانشجو از اعدام داعش - عصر ایران

داعش صدها دانشجوی نظامی مستقر در پایگاه اسپایکر را برای اعدام به میدان القصر شهر تکریت برد و تعدادی از آنها را برای اعدام به صف کرد، ولی تیری که به سوی کاظم ...

جدید ترین شیوه اعدام داعش (فیلم) - عصر ایران

جدید ترین شیوه اعدام داعش (فیلم) · دانلود. برچسب ها: داعش · بازدید از صفحه اول · send ... اعدام یک وزیر کره شمالی با تیربار ضد هوایی به دلیل چرت زدن · چهره های مشهور در ...

روش های تجاوز داعش به زنان و دختران اسیر - اس ام اس

روش های تجاوز داعش به زنان و دختران اسیر شده بسیار بی رحمانه و بد است این گروه تروریستی پس از به اسارت گرفتن زنان و دختران آنان را از نظر باکره.

تجاوز داعش | محل اتاق های تجاوز داعش به زنان و دختران + تصاویر - نمناک

 Rating: 2.7 - ‎155 reviews
در میان جنایتهای وحشیانه گروهک تروریستی داعش خوش گذرانی های کثیفی هم رخ می دهد . تجاوز داعش به دختران و زنان بیگناه در اتاق هایی که با صفت نوعی ابتکار خوانده ...

آپارات - تجاوز

آپارات - تجاوز. ... سرگذشت قتل، شکنجه و تجاوز توسط داعش به زنان. B-E-S-T. 1,936 بازدید. 0:30 ... تجاوز جنسی داعش به دختران و زنان سوریه ای. وحیدDARK(آنلاین).

آپارات - تجاوز به زنان

آپارات - تجاوز به زنان. ... تجاوز هولناک داعش به دختران و زنان اسیر! سوار طوفان. 198,657 بازدید. 3:49 ... تجاوز داعش به دختران چشم آبی و مو طلایی ایزدی. (( جدید 2016 )).

تجاوز به یک دختر و خنده‌های تلخ عناصر داعش+ فیلم

Jul 6, 2016 - عناصر داعش درحالی که دختری به خاطر تجاوز ناله می‌کند، می‌خندند.

تصاویری از تجاوز وحشیانه گروهک تروریستی داعش به یک دختر نابالغ ...

تصاویری از تجاوز وحشیانه گروهک تروریستی داعش به یک دختر نابالغ جلوی چشم زندانیان! ... خاک بر سر داعش کنند اینقدر بیشور و نفهمی چرا زنان وسیله ای برای خوش ...

گزارشی تکان دهنده‌ از تجاوز به دختران توسط داعش - شهدای ایران

جنگجویان داعش دختران و زنانی را که در جریان حملات خود به شهرها و روستاها به اسارت در می‌آورند می‌فروشند یا به بردگی می‌گیرند. برای این افراد تجاوز به دختران و زنانی ...

فیلمی تکان دهنده از تجارت بردگان جنسی توسط داعش - مجله اینترنتی ...

Jan 2, 2016 - زنان، دختر و کودکان ، کالاهای این بازار از نظر داعش هستند. ... اخرین اخبار و جنایات داعش در عراق و سوریه – فیلم و تصاویر اعدام ها و تجاوز داعش به زنان و ...
admin بازدید : 1456 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

در صورت همکاری ایران با خودروسازان خارجی ارزانترین خودرو در ایران چه قیمتی می تواند داشته باشد؟ 

برخی معتقدند که پراید بسیار ارزان تر از قیمت کنونی اش ارزش دارد ، زمانی که این خودرو حدود 7 میلیون تومان عرضه می شد گفته می شد قیمت تمام شده این خودرو 3.5 میلیون تومان بود. 

 قلعه بانی مدیر عامل پیشین سایپا هم در آن سال ها قیمت تمام شده پراید را حدود 4.5 میلیون تومان عنوان کرده بود . حال اگر فرض بگیریم این عدد درست باشد ، قیمت تمام شده پراید چیزی در حدود 65 درصد قیمت این خودرو در بازار است   با این محاسبات  این خودرو باید امسال 12.5 میلیون تومان برای تولید کننده تمام شود . اما آیا می توان ارزان تر از پراید را هم در ایران تولید کرد.

هم اکنون تاتا نانو با قیمت 2500 دلار ارزان ترین خودرو در جهان است . یعنی قیمت این خودرو در حدود 8میلیون تومان است این بدان معنی است که قیمت این خودرو از پراید می تواند بسیار کمتر باشد .

اگر فرض بگیریم این خودرو به صورت کامل به ایران وارد شود حدود 14 میلیون تومان قیمت پیدا می کند ولی اگر این خودرو با ساخت داخل بالای 50 درصد در ایران تولید شود قیمت این خودرو میتواند چیزی در حدود 9 میلیون تومان باشد .

با این قیمت بسیاری از افراد قشر متوسط به پایین ایران می توانند صاحب خودرو صفر کیلومتر شوند .

اما «تاتا نانو» چگونه خودرویی است 
به گزارش اقتصادنیوز، تاتا نانو، یک خودروی شهری چهار سرنشینه است که توسط شرکت هندی تاتا موتورز و بیشتر برای بازار هند ساخته می‌شود. این خودرو بسیار کم مصرف است به گونه‌ای که در بزرگراه‌ها با یک لیتر ۲۶ کیلومتر و در داخل شهر با یک لیتر ۲۲ کیلومتر راه می‌پیماید. موتور تاتا نانو دو سیلندر است و با حجم 630 سی سی که کمتر از نصف حجم موتور خودرو پراید است حدود 40 اسب بخار قدرت تولید می کند این در حالی است که موتور 1300 سی سی پراید حدود 60 اسب بخار قدرت تولید می کند. 

طول تاتا نانو 3 متر است در حالی که پراید حدود 4 متر طول دارد عرض تاتا نانو 1.5 و ارتفاع آن 1.6متر است .در حالی که پراید 1.6 متر عرض و 1.5 متر ارتفاع دارد . با این اعداد مشخص ست که تاتا نانو از نظر اندازه از پراید کوچکتر و هم اندازه رنو 5 است . وزن پراید 870 کیلوگرم و وزن تاتا نانو 600 کیلوگرم است . با این وزن بنظر می رسد قدرت کشش پراید و تاتا نانو چندان تفاوتی با هم نداشته باشند .

این خودرو برای نخستین بار در نهمین نمایشگاه خودروی پراگاتی  در  شهر دهلی نو هند در دهم ژانویه ۲۰۰۸ رونمایی شد.نانو در زبان گجراتی یعنی زبان مدیران گروه تاتا به معنای کوچک است.

تاتا نانو از نظر کیفیت ساخت، خودرو بسیار ارزان قیمتی است و در ساخت تزئینات داخلی آن از مواد و پلاستیک ارزان قیمت استفاده شده است . از نظر ایمنی با توجه به فیلم تست تصادف، این خودرو وضعیت بهتری نسبت به خودرو پراید و همچنین خودرو ام وی ام 110 دارد . این خودرو توانسته است آزمون ایمنی در انگلستان را پاس کند .

شاید اگر این خودرو در ایران تولید شود بسیاری از مشتریان به جای خرید پراید یا ام وی ام 110 به سمت خرید این خودرو حرکت کنند  تاتا نانو  شاید برای خارج شهر گزینه  چندان مناسبی نباشد ولی برای مسیر های داخل شهری با توجه به مصرف سوخت پایین گزینه مناسبی بنظر می رسد .

در چند سال گذشته برخی زمزمه ها از مذاکراتی بین خودرو سازان ایرانی و تاتا موتورز برای تولید یا فروش این خودرو در ایران شنیده شده است که تا کنون خبر قطعی از این موضوع منتشر نشده است. بررسی‌های اقتصادنیوز نشان می‌دهد؛ ممکن است با توجه به افزایش مبادلات سیاسی اقتصادی ایران پس از رفع تحریم ها ، شرکت های خودرو ساز ایرانی به سمت همکاری با تاتا موتورز هند برای تولید خودرو های ارزان تمایل پیدا کنند .

البته در فضای موجود شرکت های ایرانی بیشتر تمایل دارند با شرکت های اروپایی، ژاپنی و کره ای همکاری کنند ولی این شرکت ها ارزان ترین خودرو هایشان بالای 7 هزار دلار قیمت تمام شده دارد .

گفتنی است تاتاموتور بزرگترین شرکت خودروسازی هند است. این شرکت متعلق به گروه صنعتی تاتا است. تاتا موتورز در سال ۱۹۴۵ توسط جهانگیر راتانجی  تاتا، از پارسیان هند بنیان نهاده شد.

مشهورترین محصول این شرکت تاتا نانو است که به دلیل قیمت بسیار پایین و اقتصادی بودنش در جهان مشهور است. این خودرو تنها ده هزار روپیه معادل ۲۵۰۰ دلار آمریکا قیمت دارد.

تاتا موتورز در سال ۲۰۰۸ میلادی جگوار و لندرور را از فورد خریداری کرد و پس از آن هم با جنرال موتورز آمریکا برای خرید هامر وارد مذاکره شده که البته در نهایت هامر به شرکت دیگری فروخته شد. 

admin بازدید : 1034 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

 

عصر ایران: ابوبکر بغدادی خلیفه خودخوانده گروه داعش از یک گروگان 26 ساله آمریکایی شخصا به عنوان برده جنسی استفاده می کرده است.

واشنگتن پست نوشت:  " کایلا مولر" فعال حقوق بشر آمریکایی که در آگوست سال 2013 در شهر حلب سوریه و پس از خروج از بیمارستان تحت نظارت "پزشکان بدون مرز" به گروگان داعش در آمده بود و گفته می شود در جریان حملات علیه داعش کشته شده است، به عنوان برده جنسی در اختیار ابوبکر بغدادی قرار گرفته بود.

برده جنسی 26 ساله رهبر داعش +عکس

برده جنسی 26 ساله رهبر داعش +عکس
 
admin بازدید : 983 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)

احتمال کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر


تیم فوتبال پرسپولیس با شکست مقابل ذوب آهن در رده انتهای جدول باقی ماند.


 

به گزارش "ورزش سه"، این شکست اما موجی از اعتراضات بی سابقه را به سبب داوری نامتعادل علیرضا فغانی ایجاد کرده است. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در تماس با ورزش سه اعلام کرد در پی اعتراضات مکرر مردمی و تماس های بیشمار از شب گذشته با باشگاه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، پرسپولیس احتمال کناره گیری از لیگ برتر یا عدم حضور در بازی آینده مقابل فولاد را بررسی خواهد کرد.

این تصمیم فردا در هیات مدیره پرسپولیس به بحث گذاشته خواهد شد و اگر احتمال آن زیاد نباشد به صورت علنی درباره آن صحبت خواهد شد. پرسپولیسی ها به جز بازی اول مقابل پدیده در 3 بازی متوالی اعتراضاتی به نحوه قضاوت داوران داشته اند.

 

admin بازدید : 466 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
سالی جونز"، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند 10 ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش درآمد وی تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی در برابر مبالغ هنگفت تلاش می‌کرد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش رسانه‌های داعش خبری منتشر کردند ، مبنی بر اینکه عملیات تروریستی بزرگی در انگلیس شکل خواهند داد، و دراین عملیات مدعی شدند که ملیکه انگلیس "الیزابت دوم" را به قتل خواهند رساند.
در همین راستا برخی دستگاه‌های امنیتی انگلیس از تحرکات یکی از افراد وابسته به این گروه تروریستی بانام "سالي جونز" در شهر "بیرمنگام" در کشور انگلستان خبر می‌دهند.
در پی تلاش‌های بسیار گروه تروریستی داعش در کشورهای اروپایی برای جذب جوانان مسلمان به این گروه تروریستی، رهبران مذاهب مسلمان در اسکاتلند خواستند تا مردم مسلمان این کشور مراقب این جریانات افراطی باشند. این در حالی است که چندی پیش پلیس اسکاتلند خبر ورود این زن تروریست، به همراه دو جوان 18 و 22 ساله را خبر داده بود.
لیدر زنان داعشی را بشناسید+ تصاویر
"سالی جونز" خواننده معروف راک، پس از آشنایی با افکار تکفیری، به همراه دو فرزند 10 ساله‌اش، کشور خود را ترک کرد و به عضویت داعش در آمد. در آمار بدست آمده از این زن، او تا مدت‌ها برای فریب دختران انگلیسی و جذب آنان تلاش می‌کرد، و آن‌ها را برای ازدواج جهادی با نیروهای داعش در برابر مبالغ هنگفتی تشویق می‌کرد.
این زن بعد از روی آوردن به اسلام به گروه تروریستی داعش ملحق شد و نام خود را به "أم حسین" تغییر داد. او بعد از این‌که به این گروه تروریستی پیوست با انتشار مطالبی از طریق شبکه‌های اجتماعی در حساب شخصی خود عهد بسته است سر تمام کسانی را که به اسلام روی نمی‌آورند را قطع کند. به همین دلیل به این زن لقب "بانوی تروریسم داعش" داده شد.
او همچنین در حساب شخصی خود اظهار داشته است که با شخصی از این گروه تروریستی به نام "جنید حسین" که مسئولیت جذب و تعیین افراد در قسمت‌های مختلف این گروه را در استان سوری "الرقه" بر عهده دارد ازدواج کرده است. لازم به ذکر است که این شخص پنجمین فرد تحت تعقیب از سوی سرویسهای اطلاعاتی آمریکا است.
admin بازدید : 1386 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و ...هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار «داعش» در ساعات گذشته است.
نیروی هوایی ارتش عراق 22 تروریست داعش را در منطقه الریاض عراق به هلاکت رساند.
بازداشت داعشی‌های قلابی در تهران/ رونمایی از جلاد چاق داعش +عکس

بر اساس تصاویری که گروه تروریستی داعش منتشر کرده است، عناصر این گروه مشغول تخریب آثار باستانی دیوارهای شهر نینوا در عراق هستند.
بازداشت داعشی‌های قلابی در تهران/ رونمایی از جلاد چاق داعش +عکس
متولی زکات گروه تروریستی داعش در شهرستان "المیادین" دیرالزور با 3 میلیون دلار گریخت.
تروریست‌های داعش مسئولیت انفجار در مقر امنیت ملی مصر را برعهده گرفتند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد : داعش ساخته و پرداخته آمریکا است و سرکرده این گروه تروریستی در اردوگاه‌های آمریکایی آموزش دیده است.
دونالد ترامپس به پاپ فرانسیس هشدار داد که داعش قصد تصرف واتیکان را دارد.
بازداشت داعشی‌های قلابی در تهران/ رونمایی از جلاد چاق داعش +عکس
در حالی که تروریست های داعش فوتبال را حرام کرده اند از خود تصاویری را منتشر کرده اند که در حال بازی بیلیارد هستند.
نیروهای مرزی استرالیا ۷ تبعه این کشور را در فرودگاه سیدنی شناسایی و پیش از ترک کشورشان برای پیوستن به داعش دستگیر کردند.
تروریست های داعشی با منتشر کردن تصاویری از اعدام دو جوان عراقی در الانبار از اولین جلاد سنگین وزن این گروه تروریستی رونمایی کردند.
آدم‌ربایان افغانی با ربودن دو نفر از هموطنان‌شان سعی داشتند ۱۸۰ میلیون تومان اخاذی کنند.
بازداشت داعشی‌های قلابی در تهران/ رونمایی از جلاد چاق داعش +عکس
admin بازدید : 169 جمعه 30 مرداد 1394 نظرات (0)
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: طبق گزارش ناظر بازی علیرضا فغانی به اشتباه به سود ذوب‌آهن اعلام پنالتی کرده و قطعا با او برخورد می‌کنیم اما نباید داور را مقصر شکست پرسپولیس بدانیم.

طرفداری-فریدون اصفهانیان درباره‌ی دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن و عملکرد علیرضا فغانی در این دیدار، گفت: "عملکرد فغانی تا دقایق پایانی این بازی خوب بود اما طبق گزارشی که ناظر بازی ارائه کرده، او در صحنه خطای پنالتی به سود ذوب‌آهن اشتباه کرده و توپ به دست محسن بنگر برخورد نکرده است. شاید اشتباهات دیگری در طول بازی رخ داده باشد اما این اشتباهات تاثیرگذار نبودند."

وی در پاسخ به این سوال که چینش داوران در این چند هفته با انتقاداتی مواجه شده است، آیا او دخالتی در این انتخاب‌ها داشته یا خیر؟، ادامه داد:" انتخاب داور برای بازی‌ها با هماهنگی میان کمیته داوران و دپارتمان داوری و براساس گزارشاتی ارائه شده و عملکرد داوران انجام می‌شود."

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به این که عده‌ای معتقدند که انتخاب فغانی برای این دیدار بعد از چند هفته محرومیت مناسب نبوده است، اظهارکرد:" شخصا معتقدم انتخاب فغانی برای این بازی درست بوده است. من چنین حرف‌هایی را قبول ندارم چرا که فغانی چند هفته پیش در خارج از کشور قضاوت کرده بود. شما دیدید که محسن قهرمانی هم بعد از چند سال دوری از فوتبال در بازی سپاهان و ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشت. این موضوع نمی‌تواند دلیلی برای عدم انتخاب فغانی باشد."

اصفهانیان گفت:" در نشست هفته گذشته هیات رییسه درباره اتفاقات داوری صحبت شد و تاکید ما بر این بود که مسئولین باید کمتر درباره داوری صحبت کنند تا هجمه موجود بر روی داوران برداشته شود. کمیته اخلاق هم باید با کسانی که درباره داوری صحبت می‌کنند برخورد کند."

اصفهانیان تاکید کرد: "معتقدم در کنار برخی اشتباهات داوری در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن، بازیکنان پرسپولیس هم خودشان نتوانستند ذوب آهن را ببرند. آن‌ها چندین موقعیت را خراب کردند. آیا فقط داور مقصر شکست پرسپولیس بود؟ بازیکنان پرسپولیس خودشان گل نمی زنند. بازیکنی که لقب بهترین بازیکن را می‌گیرد چرا از پنج متری توپ را گل نمی‌کند!"

به نقل از ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اشتباه تاثیرگذار فغانی، کمیته داوران برخوردی با وی خواهد کرد، افزود: "طبیعی است که با توجه به گزارش ناظر بازی و آیین نامه با این موضوع و داور برخورد می‌کنیم اما نباید فقط داور را مقصر اتفاقات این بازی بدانیم."

رییس کمیته داوران هم‌چنین درباره اظهارنظر مسعود عنایت رییس دپارتمان داوری مبنی بر اینکه "بابک وسیله‌بر" دیگر قضاوت نمی کند، گفت: "وسیله‌بر مشکلی داشته و طبق آیین نامه با او برخورد می‌کنیم. کمیته اخلاق مسئول رسیدگی به این موضوع است و بعد از بررسی به ما ارجاع می‌دهد، اما عنایت نگفت که او تا کی قضاوت نمی کند. او گفت دیگر قضاوت نمی‌کند."

admin بازدید : 780 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

خبرگزاری فارس: سپاهان اصفهان با در اختیار داشتن 27 بازیکن در کادر خود دارای بالاترین ارزش مادی در بین تیم‌های لیگ برتری است.

به فاصله بسیار کم و ناچیز استقلال تهران با یک بازیکن بیشتر قرار دارد و به همین خاطر این دو تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشورمان با ارزش‌ترین‌ها محسوب می‌شوند.

براساس اعلام سایت ترانسفرمارکت، مجموع ارزش سپاهان بالغ بر 10 میلیون و 330 هزار یورو(اندکی بیش از 38 میلیارد تومان ) و استقلال 10 میلیون و 5 هزار یورو(کمی بیشتر از 37 میلیارد تومان ) قراردارند.

*پرسپولیس، نفت و تراکتورسازی در رده‌های بعدی

تیم‌‌های با ارزش بعدی لیگ برتر ایران پرسپولیس و نفت تهران و تراکتورسازی تبریز هستند. 3 تیمی که در رده‌های سوم تا پنجم جدول با ارزش‌های لیگ جای گرفته‌اند.

سرخپوشان تهرانی با 28 بازیکن 9 میلیون و 700 هزار یورو(35 میلیارد و 890 میلیون تومان) می‌ارزند. در حالیکه نفت تهران با همین تعداد بازیکن 8 میلیون و 380 هزار یورو (31 میلیارد تومان)ارزش دارد.

تراکتورسازان نیز با 7 میلیون و 380 هزار یورو(27 میلیارد و 300 میلیون تومان ) در رده پنجم حاضر هستند.

*تیم‌های بعدی

تیم‌‌های رده ششم تا آخر لیگ برتر ایران به لحاظ مجموع ارزش مادی به شرح زیر هستند:

6- فولاد اهواز، 24 بازیکن، 6 میلیون و 850 هزار یورو(25 میلیارد و 340 میلیون تومان)

7-ذوب‌آهن اصفهان، 26 بازیکن، 6 میلیون و 400 هزار یورو(23 میلیارد و 680 میلیون تومان)

8-سایپا ،‌31 بازیکن، 5 میلیون و 930 هزار یورو(21 میلیارد و 900 میلیون تومان )

9-ملوان بندرانزلی، 30 بازیکن، 5 میلیون و 380 هزار یورو(19 میلیارد و 900 میلیون تومان)

10- گسترش فولاد، 27 بازیکن، 4 میلیون و 950 هزار یورو(18 میلیارد و 315 میلیون تومان)

11-پیکان 30 بازیکن، 4 میلیون و 200 هزار یورو(15 میلیارد و 540 میلیون تومان)

12- پدیده خراسان، 30 بازیکن، 3 میلیون و 850 هزار یورو(14 میلیارد و 240 میلیون تومان)

13-صباباتری، 27 بازیکن،‌3 میلیون یورو(11 میلیارد و 100 میلیون تومان)

14- سیاه‌جامگان، 21 بازیکن، 2 میلیون و 530 هزار یورو(9 میلیارد و 360 میلیون تومان)

15- استقلال اهواز، 21 بازیکن، 2 میلیون و 130 هزار یورو(7 میلیارد و 880 میلیون تومان )

16-استقلال خوزستان، 18 بازیکن، یک میلیون و 800 هزار یورو (6 میلیارد و 660 میلیون تومان)

*343 میلیارد تومان، ارزش کلی لیگ ایران

براساس اعلام این سایت مجموع ارزش تیم‌های حاضر در لیگ برتری ایران بالغ بر 92 میلیون و 830 هزار یورو(343 میلیارد و 470 میلیون تومان ) است.

برهمین اساس تاکنون فصل جدید لیگ ایران 413 بازیکن داشته که میانگین ارزش هر یک 225 هزار یورو(832 میلیون تومان ) است.

همچنین مطابق اطلاعات آماری این سایت میانگین سنی هر تیم 25.1 سال است و به طور کلی 29 لژیونر در این لیگ حضور دارند. 

admin بازدید : 1040 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
گروه حوادث: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بوکان (آذربایجان غربی) با تایید خبر خودکشی یک دختر در این شهرستان گفت: بر اساس اطلاعات اولیه این فرد به دلیل عدم موفقیت در کنکور سراسری دست به خودکشی زده است.
 
 
ایوب آذین پور با بیان اینکه این حادثه ظهر روز سه شنبه در یکی از مناطق بوکان اتفاق افتاده است اظهارداشت: شنیده ها حاکی از آن است که شرکت این مرحومه در کنکور سراسری و عدم موفقیت عامل خودکشی بوده اما ریشه اصلی حادثه در دست بررسی است. وی با بیان اینکه در چند روز آتی به دلیل برگزاری مراسم خاکسپاری و عزاداری و حرمت این فرد فوت شده امکان بررسی این حادثه وجود ندارد افزود: بعد از بررسی دقیق و ریشه یابی اطلاعات تکمیلی اعلام می شود.

آذین پور با اشاره به اینکه در حال حاضر خانواده این دختر عزادار هستند و براساس عرف پرداختن به این موضوع درست نیست عنوان کرد: بعد از گذشت زمان مراسم عزاداری جزییات این حادثه مورد رسیدگی قرار می گیرد. گفته می شود این فرد بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری خود را از طبقه سوم به پایین پرت کرده است.
admin بازدید : 903 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

 

به گزارش فرارو، منطقه "آچه" در اندونزی جایی است که قوانین شریعت توسط "پلیس شریعت" به شدت اعمال می‌شود و کسانی که از حدود و قوانین اسلامی تخطی کنند با مجازات‌هایی از شلاق و حبس گرفته تا جزای نقدی روبرو هستند. آچه تنها استان اندونزی با اکثریت مسلمان به شمار می‌رود که اجازه اجرای قوانین شریعت را دارد و در این راستا بر اجرای قوانین و حدود شریعت نظارت جدی دارد. در این استان پلیس شریعت با گشت زنی روزانه در خیابان بر پوشش و رفتار شهروندان نظارت دارد و هر جا موردی مخالف شریعت مشاهده کند با آن برخورد می‌کند.

در همین حال هفته گذشته پلیس شریعت آچه سه زن و یک مرد را به اتهام "رفتار منافی اخلاق" در ملاعام شلاق زد. پیش از این نیز اخبار اجرای مجازات شلاق در این استان در رسانه‌ها منعکس شده بود؛ ماه گذشته یک زن 25 ساله و یک مرد 40 ساله متاهل به اتهام رابطه نامشروع در ملا عام شلاق خوردند. رسانه های گزارش دادند، چند تن از شهروندان متعصب مرد را قبل از تحویل دادن به پلیس به شدت کتک زده و روی بدنش پسماند فاضلاب خالی کرده بودند. عکس های زیر در خبرگزاری فرانسه منتشر شده است.
 
(تصاویر) مجازات شلاق در ملاء عام در «آچه»
 
(تصاویر) مجازات شلاق در ملاء عام در «آچه»
 
(تصاویر) مجازات شلاق در ملاء عام در «آچه»
 
(تصاویر) مجازات شلاق در ملاء عام در «آچه»
 
(تصاویر) مجازات شلاق در ملاء عام در «آچه»
 
(تصاویر) مجازات شلاق در ملاء عام در «آچه»
 
(تصاویر) مجازات شلاق در ملاء عام در «آچه»
 
(تصاویر) مجازات شلاق در ملاء عام در «آچه»
admin بازدید : 347 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
تا به حال نیز به غیر از چند نمونه انگشت شمار، خودروی صفر کیلومتری به صورت گذرموقت به کشور وارد نشده است. طبق قانون راهنمایی و رانندگی، فقط مالک خودرو می تواند پشت فرمان این اتومبیل ها بنشیند و در صورت مشاهده تخلف، اتومبیل توقیف می شود.
چندی پیش تبلیغات فروش خودروی 5 و نیم میلیاردی در رسانه های مجازی توجه همگان را به خود جلب کرد.

در سال های پیش بازار استفاده از خودروهای لوکس و میلیاردی داغ شده و افراد ثروتمند با هزینه مبلغی بهترین خودروهای جهانی را می توانند خریداری کرده و در خیابان های تهران و ایران تردد کنند بدون هیچ گونه محدودیتی.

مسئول یکی از شرکت های فروش خودروی لوکس در گفتگو با عصرخبر توضیحاتی درباره نحوه خرید خودروهای لوکس خارجی ارائه کرد.

چگونه در تهران خودروی 5 میلیاردی سوار شویم؟ (+عکس)

مسئول این شرکت در خصوص خودروی 5.5 میلیاردی تومانی گفت: این خودروی بوگاتی ویرون مدل 2009 است که امکانات و ظاهر آن مشابه مدل 2015 است.

این خودرو دارای پلاک گذر موقت است و قابلیت تردد در تمام معابر ایران را دارد البته برای حداکثر 6 ماه.

چگونه در تهران خودروی 5 میلیاردی سوار شویم؟ (+عکس)

وی افزود: هر خودرویی که خریدار مایل باشد تهیه و در اختیار خریدار قرار می گیرد و خریدار می تواند پس از اتمام مدت قانونی تردد خودرو در کشور اقدام به پس دادن و یا تعویض خودرو کند که ما با کسر 5 درصد مبلغ اصلی زمان فروش خودرو را تعویض و یا در صورت پس دادن خودرو 5 تا 8 درصد قیمت فروش کسر و مابقی به خریدار پس داده می شود.

بنابراین افراد دارای توان مالی می توانند خودروی چند میلیاردی را با صرف نظر از حداکثر 8 درصد قیمت آن در زمان پس دادن البته در صورتی که خودرو هیچگونه مشکلی نداشته باشد بهترین خودروهای جهان را در جاده های ایران استفاده کنند.

برای واردات هر اتومبیل گذرموقت مبلغی بابت ضمانت از شما گرفته شده و در ازای آن برگه ای با نام دیپوزیت کارنت به اسم شما صادر می شود که نشان می دهد خودرو برای مدت معینی تحت مالکیت شما قرار دارد اما سند اصلی خودرو نزد صاحب آن (شخص حقیقی یا یک نمایشگاه اتومبیل) در کشور مبدا محفوظ می ماند. 

چگونه در تهران خودروی 5 میلیاردی سوار شویم؟ (+عکس)

در واقع شما با پرداخت مبلغی ضمانت می دهید که پس از اتمام مدت تردد، اتومبیل را به مبدا خود بازمی گردانید. البته خیالتان راحت باشد که مبلغ ضمانت (این مبلغ باتوجه به نوع خودرو و کشور مبدا متفاوت است) بعد از بازگشت خودرو، به شما پس داده می شود.

قیمت خودروهای گذرموقت باتوجه به نرخ ارز کشوری که از آن خریداری می شوند تعیین می گردد و سپس هزینه حمل و نقل، مبلغ ضمانت و هزینه های مربوط به دریافت پلاک نیز به آن اضافه می شود. 

معمولا اتومبیل های کارکرده و دست دوم برای واردات گذرموقت انتخاب می شوند زیرا خرید نمونه صفر کیلومتر آنها به صرفه نبوده و باتوجه به اختلاف نرخ ارز، افت قیمت زیادی پیدا می کنند. تا به حال نیز به غیر از چند نمونه انگشت شمار، خودروی صفر کیلومتری به صورت گذرموقت به کشور وارد نشده است.

خودروی گذر موقت چیست؟

برخلاف تصور برخی مردم خودروی گذر موقت با خودروی منطقه ازاد متفاوت است چرا که خودروی دارای پلاک منطقه ازاد فقط می تواند در محدوده منطقه آزاد تردد کند و خودروی گذر موقت مانند یک خودروی دارای پلاک ایران در تمام جاده های ایران تردد کند. 

چگونه در تهران خودروی 5 میلیاردی سوار شویم؟ (+عکس)

حداکثر مدت زمان قانونی تردد یک خودروی دارای پلاک گذر موقت 6 ماه است که البته بسته به نوع خودرو و مبدا خودرو این زمان متغییر است.

خودروهایی که از مبدا کشورهای حاشیه خلیج فارس به ایران وارد می شوند معمولا دارای مجوز تردد 4 ماهه در ایران هستند که طبق اطلاعات خبرنگار ما، در حال حاضر عموما مجوز 3 ماهه صارد می شود.

چگونه در تهران خودروی 5 میلیاردی سوار شویم؟ (+عکس)

بر خلاف تصور عمومی مردم تشخیص مدت زمان مجاز تردد این خودروها از روی پلاک مقدور نیست.

محدودیت های گذر موقت

در حالی که واردکنندگان و فروشندگان خودروهای گذر موقت اعلام می کنند که محدودیتی برای این خودروها وجود ندارد امام پلیس نظری متفاوت در این خصوص دارد.

 البته پليس تاکيد مي کند که اين خودروهاي وارداتي محدوديت هايي براي استفاده دارند، به طوري که به هيچ عنوان قابل واگذاري به غير نيستند.

چگونه در تهران خودروی 5 میلیاردی سوار شویم؟ (+عکس)

طبق قانون راهنمایی و رانندگی، فقط مالک خودرو می تواند پشت فرمان این اتومبیل ها بنشیند و درصورت مشاهده تخلف، اتومبیل توقیف می شود (هرچند که در حال حاضر انجام این تخلفات به امری عادی تبدیل شده است!)

چندی پیش سرهنگ علي رضا جهانگيري اعلام کرده بود : "رانندگي با خودروهاي گذر موقت تنها براي وارد کننده يا شخصي که اسم او در هنگام ورود خودرو به عنوان راننده به گمرک داده شده، مجاز است. اين خودروها به هيچ عنوان قابل واگذاري به غير نيستند و رانندگي ديگران با آنها تخلف محسوب مي شود."

وي با تاکيد بر اين که خودروهاي گذر موقت به هيچ عنوان امکان واگذاري به غير را ندارند، مي گويد: "صاحب اول و آخر خودرو با پلاک گذر موقت فقط کسي است که آن را وارد کرده و بايد در موعد مقرر آن را از کشور خارج کند، بنابراين ادعاهايي در مورد واگذاري اين خودروها به غير درست نيست." 

بنابراین گزارش، هر اتومبیل گذرموقت حداکثر تا شش ماه می تواند در کشور تردد داشته باشد که این مدت زمان باتوجه به شرایط اعلام شده در اداره عبور موقت و وضعیت کشور مبدا ممکن است به صورت دو دوره سه ماهه (تمدید بعد از سه ماه اول انجام می گیرد) یا گاهی به صورت یک دوره پیوسته شش ماهه تعیین شود.

بعد از اتمام مدت پلاک، مالک خودرو یک ماه فرصت دارد که اتومبیل را از کشور خارج کند و در این یک ماه به ازای هر روز دیرکرد باید مبلغ مشخصی را بابت جریمه پرداخت کند اما بعد از اتمام این فرصت یک ماهه اگر خودرو از کشور خارج نشده باشد به عنوان کالای قاچاق توقیف می شود. حال اگر بخواهید دوباره از خودروی موردنظر استفاده کنید باید بعد از خروج آن از کشور دوباره مراحل قانونی را طی کرده و پس از گذشت مدت زمانی مشخص برای واردات مجدد آن اقدام کنید.
admin بازدید : 159 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

رئیس هیات نجات غریق و غواصی خراسان رضوی از غرق شدن یک دختر بچه 6 ساله در یکی از مجموعه‌های آبی مشهد خبر داد.

 

احمد کیفی در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص تصریح کرد: روز گذشته بر اثر غرق شدن درون استخر یکی از مجموعه‌های آبی مشهد، دختری 6 ساله دچار خفگی شده و جان خود را از دست داد.

 

وی ادامه داد: هنوز مقصر این اتفاق مشخص نشده است ولی اکیپ کارشناسان ما در محل حاضر شدند تا با بررسی شواهد و اتفاقات، مقصر یا مقصران این اتفاق تلخ را مشخص کنند.

 

رئیس هیات نجات غریق و غواصی خراسان رضوی عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که مدیر مجموعه یا ناجی مقصر هستند و امیدواریم طی دو سه روز آینده دلیل این اتفاق مشخص و موضوع از سوی مراجع قضایی پیگیری شود. 

admin بازدید : 139 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

تلویزیون صربستان گزارش داده است که گروه تروریستی داعش، والدیت گاشی قهرمان کیک بوکس جهان را که عضو این گروه و دارای تابعیت آلمانی بود، اعدام کرده است.

به گزارش ایرنا، راشاتودی روز چهارشنبه به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون صربستان نوشت: این عضو داعش در سن 29 سالگی و در حالی که تلاش می کرد از این گروه تروریستی بگریزد به دست داعش کشته شد.

داعش عضو قهرمان کیک بوکس جهان را اعدام کرد

در این خبر آمده است: والدیت گاشی به همراه چند عضو دیگر داعش قصد داشت از شهر حلب سوریه بگریزد که دستگیر و پیش از اعدام در زندان حلب زندانی شد.

برادر این قهرمان کیک بوکس نیز به رسانه های سوییسی گفت، گاشی که به جمع داعش پیوسته بود در سوریه کشته شده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که گاشی در ماه ژانویه سال جاری آلمان را به قصد پیوستن به گروه داعش در سوریه و عراق ترک کرده بود.

گاشی طی تماس تلفنی به رسانه های سوییسی گفته که به خاطر ایجاد خلافت اسلامی داعش در عراق و سوریه می رود و اگر بتواند کار خوبی در این زمینه انجام دهد خرسند خواهد شد.

او همچنین خواسته بود که به علت این اقدامش سرزنش نشود زیرا منتقدانش « تمام داستان را نمی دانند.»

سازمان ملل متحد گزارش داده که بیش از 20 هزار تروریست خارجی در جمع داعش در عراق و سوریه فعالیت دارند.

admin بازدید : 141 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ابنا، روزنامه «دیلی میل» انگلیس گزارشی را از مناطق تحت نفوذ داعش در لیبی منتشر کرده که در آن عنوان شده که این گروه تروریستی تابلوهای بزرگی را در مناطق تحت سیطره خود نصب کرده است.

در تابلوهای نصب شده از سوی داعش قوانین این گروه تروریستی در خصوص زنان و مجازات مخالفت با این قوانین اعلام شده است، مجازات هایی که شامل شلاق، حبس و اعدام می شود.
داعش از زنان خواسته است که لباس ها و روسری هایی بپوشند که شرایط خاص این گروه را داشته باشد به گونه ای که تمام بدن را بپوشاند و به لباس های زنان غربی شباهی نداشته باشد، همچنین داعش از زنان خواسته است که از عطر در خیابان ها استفاده نکنند.
همچنین این گروه تروریستی لیستی از مجازات های مخالفت با قوانین این گروه تروریستی را منتشر کرده است، مجازات هایی که اگر فرد به کفر متهم شود، به اعدام هم می رسد.
داعش نیازی به اثبات اتهام هایی که به افراد می زند، نمی بیند، به همین خاطر به راحتی جان مردم را به اسم دین می گیرد و قاضیان این گروه تروریستی بدون بررسی در خصوص ادله اتهامات افراد را به اعدام محکوم می کند.
این گروه تروریستی پیش از این در استان رقه سوریه اطلاعیه ای را منتشر کرده که در آن قوانین شدیدی را در خصوص خروج زنان از منازلشان وضع کرده بود.
براساس این قوانین، زنان حق رفتن به بلاد کفر را جز در حالت مریض بودن ندارند، البته زنانی که سن آنها بیش از پنجاه سال است از این قوانین مستثنی شده اند و آنها حق سفر در مناطق تحت سیطره داعش را بدون داشتن محرم دارند.
قوانین شدید داعشی ها برای زنان + عکس
قوانین شدید داعشی ها برای زنان + عکس
قوانین شدید داعشی ها برای زنان + عکس
قوانین شدید داعشی ها برای زنان + عکس
admin بازدید : 1151 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

خبرآنلاین: کارگردان سریال «پایتخت» سه شرط اصلی ادامه این سریال را اشتیاق مخاطبان، تصمیم مدیران و داشتن حرف تازه دانست.

او که به همراه خشایار الوند نویسنده و ریما رامین‌فر بازیگر در این نشست خبری حضور یافته بود با اشاره به سیل مازندران گفت: «این حادثه بسیار تاسف‌بار و ناراحت‌کننده بود و ما به همه مصیبت‌زدگان تسلیت می‌گوییم و همدردی می‌کنیم.» 

سختی‌ها و مشکلات سریال «پایتخت ۴» دیگر نکته‌ای بود که مقدم درباره آن گفت: «۴۸ ساعت پایانی سریال واقعا کشنده بود اما به خاطر عشقی که به مردم داشتیم سعی کردیم تا لحظات آخر کار را درست انجام دهیم.» 

ولی خشایار الوند نویسنده فیلمنامه این سریال کیفیت پایین سری چهارم پایتخت را به دلیل نداشتن زمان رد کرد. او اظهار داشت: «گویا از مصاحبه های بازیگران و عوامل این طور برداشت شده است که که اگر کیفیت «پایتخت ۴» به نسبت سری های قبل پایین تر است به خاطر کمبود زمان است ولی ما این را قبول نداریم که کیفیت کار پایین تر است بلکه منظور این بوده که فشار بیشتری در این سری از «پایتخت» به گروه وارد شد. اگر ما یک سال و یا حتی دو سال هم وقت داشتیم کیفیت سریال «پایتخت» باز هم به همین شکل بود چون کیفیتی از این بالاتر در بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، مونتاژ و... در شرایط فعلی در سازمان صدا و سیما به دست نمی آید.»

الوند همچنین در پاسخ به سوالی درباره شخصیت های ثابت سریال «پایتخت» عنوان کرد: «ما سریال های ۹۰ قسمتی زیادی داشته ایم که با شخصیت ها و لوکیشن های ثابت پیش رفته اند و به نسبت مورد قبول هم بوده اند و «پایتخت» هنوز به ۶۰ قسمت هم نرسیده است چون ما ۳۵ قسمت داریم تا بتوانیم به ۹۰ قسمت برسیم. فکر می کنم تا زمانی که قصه خوبی برای تعریف کردن داشته باشیم، می توانیم این مجموعه را ادامه دهیم، اگر زمانی هم به این نتیجه برسیم که دیگر قصه ای نداریم «پایتخت» را تعطیل می کنیم.»

در ادامه این سخنان، مقدم درباره ساخت سریال «پایتخت ۵» توضیح داد و گفت: «پایتخت ۵» ابتدا به اشتیاق مردم برای دیدن این سریال بستگی دارد. دوم باید دید مدیران فرهنگی و مدیران سازمان در دستور کار و برنامه ریزی خود «پایتخت» را در نظر گرفته اند یا خیر. همچنین دلیل سوم برای ساخت پایتخت این است که تیم سازنده حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد. اگر قرار باشد سریال «پایتخت» در ورطه تکرار بیفتد و یا قصه تازه تری نداشته باشد ما ترجیح می دهیم خاطره خوبی که ایجاد کرده ایم در ذهن مردم باقی بماند پس این سه عنصر باید در کنار هم جمع شود تا «پایتخت ۵» شکل بگیرد.

 البته مردم نشان داده اند که همچنان خواهان این اثر هستند. مدیران سازمان هم به نظر می رسد بعد از تغییر و تحولاتی که در رسانه ملی رخ داد، علاقمند به تولید «پایتخت» باشند اما لازم است که از همین الان برای آن تصمیم گیری ها و پیش بینی های لازم را داشته باشند تا تیم نویسنده اتاق فکر خود را تشکیل دهد، قصه هایش را پیدا کند و جلو برود. تیم سازنده هم به محض اینکه قصه ای شکل بگیرد کارش را شروع خواهد کرد چرا که سریع ترین تیم در دنیا تیم «پایتخت» است.»

او با اشاره به بعضی انتقادها درباره فیلمنامه این سریال ادامه داد: «قسمت یازدهم این سریال حدود ۷ بار بازنویسی شد من در جایی خواندم که گفته شد این تیم حتی یک برگه فیلمنامه هم ندارد در حالی که بعضی از قسمت ها بارها بازنویسی شده است و حتی در تمرین و دورخوانی ها باز هم شکل نهایی آن تغییر کرده است و اساسا چیزی به نام بداهه در سریال «پایتخت» وجود ندارد چه برسد به اینکه ما در این کار فیلمنامه هم نداشته باشیم.»

کارگردان سریال «مدینه» با اشاره به تفاوت این سری از «پایتخت» با سری های قبل عنوان کرد: «ما ۴ سری از سریال «پایتخت» را ساخته ایم و به اعتقاد من هر ۴ فصل آن شکل خاصی از قصه گویی را داشته است. به طور مثال در «پایتخت ۱» بحران ها از بیرون خانواده هستند و در این سری برای اولین بار بحران در دل خانواده اتفاق می افتد و چند نفر از اعضای خانواده با یکدیگر دچار مشکل می شوند. در این سری خانمی در شورای شهر انتخاب می شود که کارش در این شورا با کار وی در خانه به تضاد کشیده می شود و وقتی این زن و شوهر با هم چالش می کنند قصه ای بوجود می آید که تراژدی نام دارد. این استایل های مختلف به معنی اولویت و برتری هیچ کدام از مجموهه های «پایتخت» نیست. همان قدر که من «طبیعت بی جان» شهید ثالث را بسیار دوست دارم از کارهای اکشن اسپیلبرگ هم لذت می برم چون هرکدام به شکل مختلفی قصه می گویند و آن را درست روایت می کنند.»

الوند نیز درباره نوع قصه گویی در سریال یادآور شد: «ما در این سری کاری را در قصه گویی انجام دادیم که شاید هیچ کس چنین کاری نکند. ما پنج قصه را از وسط شروع کردیم یعنی قسمت های خوب و جذاب و سینمایی مثل مرگ چوچانگ و یا نحوه ورود هما را به شورای شهر نمایش ندادیم، در قسمت های پیشین ما یک خانواده متحد در برابر یک بحران بیرونی داشتیم و اینجا برای اولین بار این بحران در دل خانواده اتفاق می افتد و این موضوع کار را بسیار سخت می کرد که از سطح خود خارج نشود. به طور مثال اعضای خانواده در عین دعوا همچنان یکدیگر را دوست داشته باشند و در کنار هم باشند. نگهداشتن اندازه این ارتباط و چالش ها بسیار سخت بود و بازنویسی های متعدد کار شاید برای حفظ همین اندازه بود. »

نویسنده مجموعه «شوخی کردم» در پاسخ به انتقادها به فیلمنامه سریال ادامه داد: «من برای این ۲۲ قسمت حدود ۶۶ متن مختلف نوشتم و بارها متن خود را کنار گذاشتم و دوباره قصه دیگری را روایت کردم. در این سری برای اینکه تقابل بین هما و نقی شکل بگیرد باید هویت هما به جایگاهی در شورای شهر می رسید و موقعیت نقی هم به جایی می رسید که در مقابل هما قرار می گرفت. بنابراین در قسمت های اول ابتدا قصه های ریزی دیده می شود که بعدا به کار می آید و به این شکل نبود که ما قصه نداشته باشیم اما فکر می کنم دوستان صبر نداشتند و با دیدن چهار قسمت از سریال اظهار نظر کردند، ما داریم یک سریال ۲۶ قسمتی را می بینیم و حداقل باید ۱۵ قسمت دیده شود و بعد درباره آن تصمیم بگیریم. »

الوند درباره اینکه چقدر احتمال می داده است که مشاغل و یا صاحبان لهجه به این سریال اعتراض کنند، عنوان کرد: «من چون تجربه حضور در ۱۰ قسمت از مجموعه «در حاشیه» را داشتم این احتمال را می دادم و می دانستم که همیشه اعتراض هایی هست اما مهم این است که سفارش دهنده پای کار بایستد و سازمان صدا و سیما هم پای کار ایستاد، درحالیکه مدیریت قبلی آنقدرها پای «سرزمین کهن» نایستاد.»

نویسنده مجموعه «شب های برره» اضافه کرد: «پایتخت» نیازی ندارد که شغل، لهجه یا موقعیتی را برای خنداندن مخاطب و جذب کردنش مسخره کند از طرف دیگر چون ما در دل مازنی ها بودیم تدارکات و عده ای از بازیگران ما مازنی بودند و با این لهجه و فرهنگ آشنایی داشتیم تنها شاهد اعتراض های اندکی بودیم که گفتند لهجه مازنی را مسخره می کنیم.»

این نویسنده در ادامه درباره همکاری مشترک خود و محسن تنابنده در نگارش فیلمنامه بیان کرد: «من و محسن تنابنده درباره قصه و موقعیت ها صحبت می کردیم و بعد او همانجا دیالوگ هایی را از طرف همه شخصیت ها طراحی می کرد و آنقدر هم بازیگر خوبی است که می توانست جای همه بازی کند. بنابراین تنابنده هم فیلمنامه نویسی می کرد فقط قلم را روی کاغذ نمی برد و بعد من هم عین آن دیالوگ را می نوشتم. درواقع چندان تفکیک شده، نبود که تنابنده قصه ای را طراحی کند به من بدهد و بعد من با حسن وارسته مشورت کنم. این کار واقعا یک محصول جمعی بود و هرکسی در سیستم کاری هرچه به ذهنش می رسید، می گفت. »

در این نشست ریما رامین فر درباره حضور خود در سری چهارم «پایتخت» گفت: «به غیر از سریال «پایتخت که با آن به نوعی جور شده ام، سعی می کنم حضورم در کارهای دیگر با وسواس بیشتری همراه باشد تا احساس رضایت داشته باشم.»

او درباره شخصیت هما در این سریال و فضای کمدی که در نتیجه کار حاصل شده است، توضیح داد: «من طنز سکانس ها را از خود سریال می دانم و نه از شخصیت هما، زیرا هما در تمامی قصل ها و قسمت های سریال «پایتخت» فردی جدی است.»

بازیگر فیلم سینمایی «سیزده» در پایان گفت: «شخصیت هما در سریال «پایتخت» باوقار است و من این شخصیت و فراز و فرودهایش را دوست دارم و از این بابت بسیار مدیون گروه نویسنده ها هستم.»

admin بازدید : 173 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، صدها نفر از مردم آمریکا روز چهارشنبه در میدان «تایمز» نیویورک تجمع کردند تا به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) اعتراض کنند. و از کنگره خواستند به آن رای منفی بدهد.

 

بیشترین شرکت کنندگان در این راهپیمایی که با عنوان "راهپیمایی متوقف کردن ایران" برگزار شده بود، حامیان رژیم صهیونیستی بودند.

admin بازدید : 135 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،فریبا گودرزی در گفت‌‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و جنوبی، غرب، جنوب شرق و ارتفاعات البرز مرکزی شاهد رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش‌ها امروز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، ایلام، ارتفاعات لرستان، شمال خوزستان، شرق هرمزگان، جنوب سیستان و نوار غربی آذربایجان غربی است.

وی گفت: آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیرها برای مناطق مذکور پیش‌بینی شده است و از هموطنان درخواست داریم تا از عبور و مرور در مناطق گفته شده خودداری کنند و تمیهدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی را بیندیشند.

گودرزی ادامه داد: امروز شرق کشور وزش باد شدید را دارد که در منطقه زابل تبدیل به طوفان گردوخاک می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: آسمان امروز تهران کمی ابری است و در بعدازظهر شاهد رشد ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات این استان خواهیم بود.

وی افزود: اردبیل با دمای 8 درجه سانتیگراد و اهواز با دمای 47 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

admin بازدید : 126 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

خبرگزاری صدا و سیما: حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: پایان مهلت انتخاب رشته از طریق نرم افزاری که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است دهم مرداد 94  است و این نرم افزار به داوطلب این امکان را می دهد که با توجه به وضع علمی و نمره خود که در آزمون سراسری سال 94 کسب کرده خود را با داوطلب مشابه در آزمون سال 93 مقایسه و امکان قبولی خود را مشاهده کند.  
 
وی افزود: برای این منظور همه تغییرات و شرایط و ضوابط گزینش آزمون سراسری سال 94 نسبت به سال 93 در فایل اطلاعات آزمون سراسری سال 93 اعمال شده است.  
 
توکلی گفت: به منظور مساعدت بیشتر داوطلبان دفترچه های انتخاب رشته از طریق باجه روزنامه فروشی و یا از 31 تیر 94 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.  
 
وی افزود: از امروز تا پنجشنبه 8 مرداد 94 دفترچه راهنمای انتخاب رشته در نمایندگی توزیع روزنامه ایران و از طریق باجه های دیگر روزنامه فروشی در سراسر کشور توزیع می شود.  
 
وی گفت: آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در صورت تمایل به دریافت دفترچه های راهنمای انتخاب رشته می توانند با مراجعه به باجه روزنامه فروشی های شهرستان خود و پرداخت مبلغ 10 هزار ریال انتخاب رشته خود را در مهلت تعیین شده انجام دهند.  
 
توکلی افزود: نرم افزار انتخاب رشته داوطلبان رشته های علوم ریاضی و فنی از دیشب بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و نرم افزار دیگر گروههای آزمایشی تا ظهر امروز اول مرداد 94 بر روی این سایت قرار می گیرد.  
 
داوطلبان غایب می توانند انتخاب رشته کنند  
 
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان غایب در آزمون سراسری سال 94 می توانند انتخاب رشته کنند.  
 
حسین توکلی  افزود: ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی پیام نور ، غیرانتفاعی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی است و از دوشنبه 5 مرداد 94 آغاز و  10 مرداد پایان می پذیرد.  
 
وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول کدرشته محلهای مربوط از شنبه 3 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان متقاضی می توانند بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه اطلاعات برای پذیرش، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند.  
 
توکلی افزود: داوطلبان متقاضی می توانند با پرداخت 150 هزار ریال (15 هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 150 کدرشته محل) به روش اینترنتی اقدام کنند.  

توکلی گفت: چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت نام در دو یا سه گروه آزمایشی باشد می تواند با پرداخت 150 هزار ریال (15هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی و وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری خود (شماره سریال 12 رقمی) نسبت به ثبت نام اقدام کند.  

توکلی افزود: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 94 ثبت نام کرده اند اما در جلسه آزمون غایب و یا مجاز به انتخاب رشته نشده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و می توانند انتخاب رشته کنند مگر اینکه متقاضی انتخاب رشته علاوه بر گروه آزمایشی خود باشند چنانچه توضیحات در این رابطه نیز در دفترچه راهنمایی که در تاریخ سوم مرداد 94 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد مشخص است و داوطلبان می توانند با مطالعه آن اقدام کنند. 

admin بازدید : 96 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

این دومین بار است که منابع امریکایی از عملیات موفقیت‌آمیز خود برای کشتن رهبر گروه تندرو موسوم به خراسان در سوریه خبر می‌دهند.

محسن فضلی جوان ۳۴ ساله‌ای که نامش در یکی از قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل نیز آمده، کسی است که از سال پیش هدف پنتاگون بوده است. اکنون وزارت دفاع امریکا از شکار این هدف خبر می‌دهد و می‌گوید این رهبر باتجربه‌ شبکه القاعده توسط جنگنده‌های امریکا در سوریه کشته شده است.

قبلا ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۴ بود که منابع امریکایی از به تور انداختن این سرکرده القاعده خبر داده بودند. پنتاگون اکنون مدعی است محسن فضلی، رهبر گروه تروریستی خراسان روز هشتم جولای (۱۷ تیر) هنگامی که سوار بر خودرو در نزدیکی شهر سرمدا در شمال سوریه در حال حرکت بوده، هدف حمله هوایی جنگنده‌های ارتش امریکا قرار گرفته و کشته شده است.

محسن فضلی کیست؟

او را باید میراث اسامه بن‌لادن برای القاعده دانست. میان تروریست‌های القاعده از فضلی با عناوینی چون «ابوعثامه کویتی» و «ابوعثامه جراوی» نیز یاد می‌شد. گفته می‌شود متولد۲۴ آوریل ۱۹۸۱ در کویت است.

نکته جالب توجه در زندگی فضلی گزارش وزارت خارجه امریکا است که می‌گوید محسن فضلی به بن‌لادن نزدیک بود و جزو اندک کسانی بود که پیش از یازده سپتامبر از آن طرح باخبر بود. در واقع فضلی زمانی که چیزی حدود ۲۰ سال داشته، به محرم اسرار سرکرده اسرارآمیز القاعده تبدیل شده بود.

به نوشته نیویورک تایمز، آژانس‌های اطلاعاتی امریکا از حدود یک دهه پیش محسن فضلی را که شهروند کویت است زیرنظر داشته‌اند. به گزارش وزارت خارجه امریکا، فضلی با یک فرد ثروتمند کویتی که از تامین‌کنندگان مالی تروریست‌هاست همکاری می‌کرده تا اینکه آن فرد در پی اعلام پاداش هفت میلیون دلاری برای دستگیری او، بازداشت شد.

بر اساس گزارش‌ها جرج بوش، رییس‌جمهوری سابق امریکا هم در سال ۲۰۰۵ در یکی از سخنرانی‌های خود به نام محسن فضلی اشاره کرده بود. به گفته جرج بوش، محسن فضلی به تروریست‌هایی که در سال ۲۰۰۲ یک نفتکش فرانسوی را در نزدیکی ساحل یمن منفجر کردند کمک کرده بود. آن انفجار یک کشته برجای گذاشت و وسعت زیادی از ساحل را با نشت ۵۰هزار بشکه نفت آلوده کرد. وی همچنین سابقه جنگ علیه نیروهای روس در چچن و برای القاعده درافغانستان را هم در پرونده‌اش دارد.

عربستان نیز در سال ۲۰۰۵ فضلی را در فهرست تروریست‌های تحت تعقیب خود قرار داد چرا که با چند مورد حملات القاعده در عربستان ارتباط داشت. به همین دلایل شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز در سال ۲۰۰۵ فضلی را به اتهام دست داشتن در برنامه‌ریزی، سازماندهی و تامین هزینه‌های مالی حملات القاعده تحت تحریم قرار داد.

اما این فشارها محدودیتی برای رفتارهای تروریستی فضلی ایجاد نکرد. در سال ۲۰۱۲ امریکا فضلی را به خاطر انتقال شبه نظامیان و منابع مالی از طریق ترکیه و برای حمایت از شبه نظامیان در سوریه متهم کرد.

سال گذشته بود که دیلی میل گزارش داد جیمز کومی، رییس اداره تحقیقات فدرال امریکا هشدار داده است که گروه تروریستی خراسان به رهبری فضلی به احتمال زیاد خیلی زود به منافع امریکا حمله می‌کند. کومی آن زمان هشدار داد گروه خراسان «تمایل به ویران کردن» دارد و به نظر می‌رسد در تلاش برای حمله مستقیم به منافع امریکا و متحدان آن است.

خراسان نام اسرار‌آمیز

همزمان با خبر تایید مرگ محسن فضلی شایان توجه است، سال گذشته امریکا از تشکیل یک گروه تروریستی زیرزمینی با نام «خراسان» به عنوان گروهی بسیار خطرناک‌تر از داعش خبر داد و بدین‌ترتیب خراسان در یک سال اخیر به کلمه‌ای مرموز در رسانه‌های جهان تبدیل شد. تاکنون اطلاعات ذیل درباره ترکیب اعضا و اهداف و روش‌ها و توانمندی این گروه در برخی منابع منتشر شده است:

۱- ترکیب اعضای این گروه چند ملیتی است. بیشتر اعضای این گروه از کشورهای افغانستان، پاکستان، یمن، سوریه و برخی کشورهای اروپایی هستند.

۲- از نظر تشکیلاتی این گروه زیر مجموعه القاعده بوده و با گروه نصرت در سوریه ارتباط دارد. طبق برآورد سرویس‌های مخفی امریکا، اعضای گروه «خراسان» از در هم ریختگی اوضاع سوریه از سال ۲۰۱۱ به بعد، استفاده کرده و از افغانستان، پاکستان به شمال این کشور رفته‌‌اند تا از آنجا بدون هیچ مزاحمتی به طراحی سوءقصدهای خود بپردازند.

۳- دستور کار اصلی این گروه هدایت و اجرای عملیات خرابکاری در کشورهای اروپایی است. براساس برآوردهای دستگاه‌های جاسوسی سری امریکا، افراد مسلح وابسته به خراسان برای آزمایش راه‌های جدید انتقال مواد منفجره از گیت فرودگاه‌ها با سازندگان بمب شاخه القاعده در یمن همکاری می‌کنند.

۴- برآوردهای اطلاعاتی غربی نشان می‌دهد که این گروه توانمندی‌های خاص‌تری نسبت به گروه‌های مشابه خود دارد. این گروه توانایی انتقال مواد منفجره با ابعاد سنگین‌تر و پیچیده‌تر به اروپا را داراست.

۵- این گروه شبکه‌ای از گروه‌های شهروندان با ویزای امریکایی را در اختیار دارد که می‌توانند با حساسیت کمتری به هواپیماهای امریکایی دسترسی داشته باشند.

در همین حال تحلیلگران امنیتی امریکا اذعان دارند که آغاز حمله امریکا و متحدانش به مواضع تروریست‌ها در سوریه، موجب شد روند تشکیل گروه‌های تروریستی چون خراسان صعودی شود. ارتش امریکا اعلام کرده هواپیماهای جنگی این کشور در کنار حمله‌های خود به مواضع داعش در سوریه، حملات جداگانه‌ای نیز به این گروه انجام می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها با همکاری امریکا و برخی نهادهای اطلاعاتی منطقه، فهرستی با نام ۱۴ تن از اعضای هسته موسوم به «هسته گرگ» وابسته به القاعده در میان آوارها پیدا شده که این فهرست به اعضای گروه خراسان تعلق دارد.

در این لیست نام سرکرده‌های زبده القاعده از جمله چهار شهروند ترکیه، دو مصری، دو یمنی، دو تونسی، یک فلسطینی، یک صرب و یک نفر دیگر از قفقاز آمده است و احتمال داده می‌شود که این‌ افراد شکارهای آینده حملات هوایی جنگنده‌های ایالات متحده باشند.

admin بازدید : 508 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،در پی شکایتی از طرف خانم 18 ساله اهل " نوروژ " مبنی بر تجاوز 3 مرد به او در یک کافی شاپ، پلیس خود را به محل جرم که واقع در شهری ساحلی است ،رساند و این 3 مرد را که 2 مرد 23 ساله و یک مرد 21 ساله بودند دستگیر کرد .

این قربانی خانم که نامش برده نشد در گزارش خود گفته که حدود ساعت 1/30 نیمه شب وقتی به دستشویی کافی شاپ رفتم این سه نفر به من نزدیک شده و مرا مورد اذیت و آزار قرار داده و ب ته من تجاوز کردند .

قربانی پس از یک جدال و کشمکش توانست از دست آنها فرار و خود را به پلیس برساند و گزارش تجاوز را در ساعات اولیه صبح روز پنجشنبه داد .

او افزود: هیچ یک از کارمندان امنیتی و یا حفاظتی کافی شاپ در آنجا  حضور نداشتند .

این 3 متجاوز که بعد از بازداشت پاسپورت آنها توقیف شد گفته می شود که اجازه خروج از کشور را ندارند و در دادگاهی که برگزار می شود باید حضور داشته باشند و گمان می رود که به 10 سال حبس محکوم شوند .

آنها در دفاع از خود در اداره پلیس گفتند :ما او را مجبور نکردیم، این خانم به رضایت خود به ما نزدیک شد .

admin بازدید : 493 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش مشرق، "سعید مموزینی" مسئول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان عراق در موصل روز چهارشنبه گفت: ابوبکر بغدادی سرکرده داعش اخیرا نامه ای به فرماندهان این گروهک  در موصل فرستاده و از درگیری های مسلحانه میان عناصر داعش انتقاد کرده است.

مموزینی در گفت وگو با وبگاه شبکه السومریه نیوز خاطر نشان کرده که بغدادی همچنین از عقب نشینی عناصر داعش در برابر نیروهای پیشمرگه انتقاد کرده است.

وی افزود: در چند روز گذشته، دستکم 50 عنصر داعش در درگیری داخلی داعش کشته شدند.

مسؤول اطلاع رسانی حزب دموکرات کردستان عراق در موصل، علت این دودستگی را اختلاف بر سر توزیع اموال به دست آمده و توزیع زنان برای جهاد نکاح دانست.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از عوامل دودستگی بین عناصر داعش اختلافات موجود میان عناصر مسلح بومی و تروریست های خارجی هاست.

مموزینی، شاخص ترین نمود این دودستگی ها را اختلافات نمایانِ معاونان ابوبکر بغدادی به نام های ابوعمر الشیشانی مسؤول عناصر خارجی و ابومسلم الترکمانی که عراقی الاصل است، دانست.

admin بازدید : 144 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
گروه تروریستی داعش، جنایت جدیدی را در موصل با اعدام 9 شهروند به نمایش گذاشت.
به گزارش مشرق، این جنایت روز چهارشنبه به دست کودکانی انجام شد که داعش آنان را "اشبال الخلافه" می‌نامد.

سومریه نیوز به نقل یک منبع محلی در استان "نینوا" تأکید کرد، در این جنایت، کودکان داعشی 9 شهروند را در پارک منطقه "باب الطوب" در مرکز موصل سربریدند.

این شهروندان به بهانه ارتباط با دولت عراق و افشای اطلاعاتی درباره مواضع داعش، اعدام شدند.
شهر موصل از 10 ژوئیه 2014 تحت کنترل گروه تروریستی داعش است.

داعش، برای ارعاب شهروندان در مناطق تحت کنترل خود و جلوگیری از هرگونه قیام مردم علیه این گروه تروریستی، هرازگاهی به بهانه های مختلف دست به اینگونه جنایتها می‌زند.
admin بازدید : 148 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
به گزارش مشرق، رسانه های یمنی اعلام کردند: عربستان 130 خودروی نظامی برای حمایت از نیروهای القاعده و نیروهای وابسته به منصورهادی رئیس جمهور مستفعی این کشور به عدن واقع در جنوب یمن وارد کرده است.

همچین یک منبع امنیتی در عدن به خبرگزاری اسپاتنیک روسیه، گفت نیروهای ائتلاف عربی با انجام عملیات هلی برن در بندر البریقه در شهر عدن مستقر و در جریان این عملیات ده‌ها خودروی نظامی سعودی و سرباز وارد این منطقه شدند.

به گفته این منبع، این عملیات تحت پشتیبانی هواپیماهای عربستان صورت گرفت.

عربستان ۱۳۰ خودروی نظامی وارد عدن کرد+تصاویر

ارتش و نیروهای مردمی یمن در راستای تامین امنیت شهرهای این کشور که بعد از استعفای منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن زمینه فعالیت عناصر القاعده در آنها فراهم بوده است، کنترل بیشتر شهرهای یمن را به دست گرفته است.

عربستان و نیروهای وابسته به منصور هادی بعد از تسلط ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور بر بیش از 80 درصد خاک یمن دیگر برگ برنده‌ای در صحنه میدانی این کشور نداشتند؛ به هیمن دلیل تلاش کردند تا با کنترل بر عدن پایگاهی را در یمن به دست بیاورند تا بتوانند عملیات زمینی علیه ارتش یمن و کمیته‌های مردمی را از آنجا هدایت کنند و سلاح و تجهیزات به عناصر منصور هادی و القاعده برسانند.

عدن یک شهر بندری در جنوب یمن است که از موقعیت راهبردی در منطقه برخوردار است و نقش اقتصادی آن جایگاهی منطقه ای و جهانی دارد. این شهر یک فرودگاه بین المللی دارد که عربستان و امارات تلاش دارند تا با کنترل بر آن عملیات پیاده کردن نیرو و تجهیزات را در عدن با سرعت بیشتری انجام دهند.

عربستان ۱۳۰ خودروی نظامی وارد عدن کرد+تصاویر

عربستان ۱۳۰ خودروی نظامی وارد عدن کرد+تصاویر

در تصاویری که منتشر شده است تصاویر تانک نیز دیده می‌شود.

 
منبع: تسنیم
admin بازدید : 287 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش مشرق،این موجود مثل حلزون حرکت می کند و چشمان ریز و گرد و فیلر هایش،آن را شبیه گوسفند کارتونی کرده است. 
نکته جالب در مورد  این "گوسفند برگی دریایی" کوچولو  که می تواند تا ۵mm در طول رشد کند و در نزدیکی ژاپن، اندونزی و فیلیپین یافت می شود، این است که آن تنها حیوان در جهان است که می تواند فتوسنتز انجام  دهد.
هنگامی که آنها جلبک می خورند،  کلروپلاست آن را می گیرند و آنها را در بدن خود در یک فرآیند به نام kleptoplasty وارد می کنند. این فرایند، که در غیر این صورت تنها می تواند توسط موجودات زنده تک سلولی انجام شود، اساسا آنها را  به موجود با قدرت خورشیدی تبدیل می کند!

 
این گوسفند دریایی بامزه کمی به آرامی و مثل حلزون حرکت می کند و غذای مورد علاقه اش جلبک است
این گوسفند دریایی بامزه کمی به آرامی و مثل حلزون حرکت می کند و غذای مورد علاقه اش جلبک است
این مخلوق خارق العاده یکی از تنهاترین موجوداتی در جهان است که می تواند از جلبک استفاده کند تا فتوسنتز کند.
این مخلوق خارق العاده یکی از تنهاترین موجوداتی در جهان است که می تواند از جلبک استفاده کند تا فتوسنتز کند.
این موجود شگفت انگیز  از ژاپن و اندونزی گرفته تا فیلیپین یافت می شود.
این موجود شگفت انگیز از ژاپن و اندونزی گرفته تا فیلیپین یافت می شود.
admin بازدید : 903 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

در حاشیه مذاکرات هسته‌ای هفته گذشته بین ایران و 1+5 در وین.

 

مدل موی مونیز همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده است. در یکی از سخنرانی‌های سالانه اوباما، رسانه‌ها لقب "مو قشنگ" کابینه را به او دادند.

admin بازدید : 107 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

گروه بین‌الملل مشرق- مناقشه درباره دریای چین جنوبی میان پکن و غرب رو به افزایش است و همه می‌دانند که آمریکا و چین با شتاب به طرف یک درگیری نظامی دریایی پیش می‌روند. اما اگر درگیری نظامی رخ دهد، چه کسی پیروز خواهد شد؟ واشنگتن دلیل وقوع احتمالی این درگیری را ساخت "قلعه‌های شنی" در مجمع الجزایر "اسپارتلی" می‌داند."قلعه‌های شنی" عبارتی است که واشنگتن با هدف تمسخر، برای اشاره به جزیره‌های مصنوعی ساخت چین از آن استفاده می‌کند. پکن در این جزیره‌ها کارخانه سیمان، باند پرواز و همچنین فانوس دریایی ساخته است. سالیانه تریلیون‌ها دلار کالا از این آب‌ها عبور می‌کند.

 

اکنون که چین عملاً مقررات پرواز ممنوع بر فراز منطقه مستقل تحت حاکمیتش برقرار کرده است، بررسی قدرت نظامی در منطقه می‌تواند نشان دهد در صورت آغاز درگیری، کدام طرف پیروز خواهد شد. تصویری که در ادامه می‌بینید آماری است که توسط وال‌استریت‌ژورنال منتشر شده و مشخص می‌کند که نیروهای هوایی و دریایی چین با رقبای منطقه‌ای، قابل مقایسه نیستند.

 

پنتاگون اخیراً در بررسی خود درباره مدرنیزه‌سازی ارتش چین می‌نویسد: "چین در حال سرمایه‌گذاری برای دستیابی به ظرفیت‌هایی است که به موجب آن‌ها هرگونه اعمال قدرت از جانب رقبا را با شکست مواجه کند و مقابل دخالت قدرت‌های ثالث (از جمله آمریکا) در هرگونه بحران یا درگیری منطقه‌ای نیز بایستد." این یعنی صدها موشک بالستیک و کروز در نزدیکی سواحل مستقر خواهند شد تا مانع از نزدیک شدن ناوهای ژاپنی و آمریکایی به سرزمین‌های تحت حاکمیت چین شوند. پکن یک ناوگان قابل‌توجه زیردریایی هم دارد که خطر مواجهه با این کشور را برای ناوهای دشمن بالاتر می‌برد.


admin بازدید : 148 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
لايحه کاهش ساعت کاري زنان همچنان در نوبت بررسي در صحن مجلس

خلاصه اي از مطلب :

عضو فراکسيون زنان مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به فوريت‌هايي که در دستور کار مجلس قرار مي‌گيرد هنوز لايحه کاهش ساعت کاري زنان در نوبت رسيدگي و بررسي در صحن مجلس قرار دارد.


ادامه اين مطلب : لايحه کاهش ساعت کاري زنان همچنان در نوبت بررسي در صحن مجلس


116 results
  1. ettelaat newspaper

    www.ettelaat.com/new/index.asp?fname=2015\02\02-07\21-42-10.htm

    کاهش ساعت کاري زنان در دستور کار مجلس ... لايحه کاهش ساعت کاري ... بررسي اين لايحه در صحن ...

  2. مجلس در هفته‌اي که گذشت

    www.zahedan-tebyan.ir/main.asp?id=11792

    ... را در صحن علني مجلس آغاز ... و در ادامه بررسي لايحه ... کاهش ساعت کار ...

  3. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=33138

    مشاور وزير راه و شهرسازي در ... زنان بي سرپرست در ... سن ابتلا به آسيب‌هاي اجتماعي کاهش ...

  4. جزئيات قانون کاهش ساعت کاري زنان کارمند | دانلود آهنگ جديد

    download.hibazi.ir/tag/جزئيات-قانون-کاهش-ساعت...

    کتاب آموزش زناشويي. اين کتاب آموزشي مخصوص افراد بالاي 18 سال بويژه زوج هاي جوان است . کتاب ...

  5. من پرستارم - اخبار

    sedgh85.blogfa.com/cat-3.aspx

    اين قانون که ديروز در صحن علني مجلس به ... و كار در نوبت ... لايحه، کاهش ساعت کار ...

  6. احتمال افزايش تعطيلات عيد فطر در ايران

    persianv.com/preview/109867.php

    زنان; دکوراسيون ... فطر از سوي مجلس شوراي ... براي تغيير ساعت كاري در ماه مبارك رمضان و افزايش ...

  7. زنان و حقوق بشر

    www.ihrn.ir/WOMANHR/Y/1390/M/7

    ... افزايش قوانين حمايتي و کاهش ساعت کاري زنان ... بررسي فقهي و حقوقي لايحه ... در حالي بررسي ...

  8. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=31777

    ... لايحه ساعت کاري زنان ... زمان بررسي اين لايحه در صحن ... لايحه کاهش ساعت کاري ...

  9. (ENO) نظام پرستاري اصفهان

    esfnezame.blogfa.com/9007.aspx

    ... آن در صحن علني مجلس تصويب ... را در لايحه ... براي کاهش ساعت کاري و ...

  10. روزنامه پيام سمنان - سرفصل

    payamesemnan.com/Template1/Article.aspx?AID=12725

    کاهش ساعت کاري زنان شاغل ... رييس مجلس ... رهبر معظم انقلاب در سخنراني‌هاي خود خطوط ...

  11. استيضاح فاني فقط براي مطالبه فرهنگيان است/بايد نااميدي محض ...

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=337513

    نماينده مردم پاکدشت در مجلس ... در صحن علني مجلس با ... لايحه خدمات کشوري که در ...

  12. وبلاگ خاص حقوق کار و تامين اجتماعي

    www.barmesad56.blogfa.com

    ... بطور عادي در نوبت هاي صبح و ... كار زنان در شب ... در روز و 36 ساعت در هفته تعيين ...

  13. دوراهي يارانه نقدي 94/شرط مجلس براي توافق جامع

    www.yjc.ir/...نقدي-94شرط-مجلس-براي-توافق-جامع

    تخلف برخي دستگاه‌هاي دولتي در کاهش ساعت ... در صحن علني مجلس، در ... لايحه در ...

  14. عکس هاي زنان با شرت | دانلود آهنگ جديد - Part 2

    download.hibazi.ir/search/عکس%20هاي%20زنان%20با...

    نتايج جستجو براي: عکس هاي زنان با ... ارسال شده در Feb 8, 2015 نويسنده دانلود فيلم سکسي ...

  15. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

    iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=611516

    ... عدن و با صدها نوبت بمباران و حملات ... آن است که عدن همچنان آماج ... اي در مقابل مجلس.

  16. 1391 نوامبر 11

    www.accpress.com/news/1391/11/11

    ... جمعي از نمايندگان در مجلس مطرح ... کاهش ساعت کار زنان ... کاهش ساعت کاري زنان شاغل ...

  17. درگذرزمان : بررسي اخبارومسائل روز

    mbiglar.blogfa.com/8910.aspx

    تکذيب کاهش ساعت کار ادارات در ... قطع رابطه با انگليس حتما در صحن علني مجلس ... اين زنان در ...

  18. پايگاه اطلاع رساني صنعت نيوز

    www.sanatnews.ir/Archive.asp?action=Show&Month=11&Year=1389

    تعيين نرخ 4 درصدي ماليات بر ارزش افزوده در لايحه ... کاهش ساعت کاري ... امروز در مجلس ...

  19. پايگاه اطلاع رساني صنعت نيوز

    www.sanatnews.ir/Archive.asp?action=Show&Month=2&Year=1388

    کاهش ساعت کاري کارگران جي ... افزايش تعرفه فولاد در حال بررسي است ... گربه‌گيري در مجلس ...

  20. اخبار موضوع: - صفحه 3611 از 3613

    shamsehplus.ir/category/اخبار/page/3611

    در ساعت 22: ... هند همچنان در صدر مصرف جهان؛ غول هاي ... نماينده اصولگراي مجلس نهم در صحن ...

  21. پورتال خدمات الکترونيکي استان کرمان

    kerman.ir/index.php?option=com_xmap&sitemap=1

    ساعت کاري ادارات و بانک‌ها در ماه ... کاهش ساعت کار زنان شاغل در ... انتخابات مجلس در ...

  22. حمايت از زنان

    leila123456.blogfa.com/9011.aspx

    تفاوت خشونت عليه زنان در غرب ... الحفظ در ساعت ملاقات به ديدار ... شده اند در نوبت ...

  23. 2013 ژانويه 30

    www.accpress.com/news/2013/01/30

    ... جمعي از نمايندگان در مجلس مطرح ... کاهش ساعت کار زنان ... کاهش ساعت کاري زنان شاغل ...

  24. تحقيقات مراجع درباره معجزه حرم حضرت خوله(س)

    www.yjc.ir/fa/news/4384830/تحقيقات-مراجع-درباره...

    ... هاي علميه براي بررسي معجزه اخير در حرم ... دولتي در کاهش ساعت ... زنان در قهوه ...

  25. گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي امروز

    persianv.com/preview/108377.php

    ضيافت افطار روحاني با فعالان و تشکل‌هاي حوزه زنان + ... تتلو در پادگان نظامي چه مي‌کند؟ +عکس ;

  26. مطب پرستاري .:::::::))

    www.nursing4ever.blogfa.com/cat-2.aspx

    ... نوشيدن، زنان بايد در ... کاري... مـهدي: (همچــنان که در ... گذشته براي کاهش ساعت کار ...

  27. اخبار تک خطي

    260.blogfa.com/91014.aspx?p=2

    ادامه بررسي لايحه عضويت دولت ... و مجلس براي کاهش هزينه ... قلاده‌هاي طلا» همچنان در ...

  28. پايگاه خبري تحليلي خبر مركزي

    khabaremarkazi.blogfa.com/9010.aspx?p=3

    ... مختلف نظير کاهش ساعت ... هايي گذشته در صحن علني مجلس، فيلتر شدن ... زنان در اين ...

  29. پرستاران - فرهنگي-اجتماعي

    gmunursing.blogfa.com/cat-3.aspx

    ... که همچنان در انتظار وعده کاهش ساعت ... نمايندگان مجلس در اين ... در صحن دانشكده ...

  30. اخبار تک خطي

    260.blogfa.com/90112.aspx

    انتظار پرستاران براي اجراي قانون کاهش ساعت کاري; ... کاهش نرخ سکه; زنان عرب ... در صحن مجلس;

  31. Green2009Iranian | ايران امروز نيازمند آگاهي است | Page 2

    https://naserahi.wordpress.com/page/2

    رهبري بدون پرداختن به دستاوردهاي دولت اصلاحات در کاهش ... عدم حضور زنان در ... در صحن مجلس را ...

  32. زنان

    www.iran-nabard.com/zanan/090818.htm

    آنها بلافاصله به خانه اين زن رفتند و در بررسي ... کاهش ساعت کار زنان در ... لايحه به مجلس ...

  33. صلوات برمحمد کوشک 14512

    khtmasalavatkooshk.persianblog.ir/1386/1

    نماينده مردم سمنان در مجلس ... ساعت در كشور ... معلمان در دولت و مجلس مورد بررسي ...

  34. پايگاه خبري تحليلي خبر مركزي

    www.khabaremarkazi.blogfa.com/9010.aspx?p=2

    ... نود که در صحن علني مجلس ... بررسي آلودگي صوتي در ... تغيير و کاهش ساعت کار ...

  35. آموزش نيوز - سايت وزير آموزش و پرورش و پيامهاي شما

    www.edunews.ir/index.php?view&sid=24511&msg=thank

    ... مبني بر کاهش ساعت کار ... ساعت 8تا12)نوبت صبح و (از ... 5 مصوبه مجلس در تاريخ 15/7/88 ...

  36. وب نوشته هاي جواد آرين منش

    j-arianmanesh.persianblog.ir/1390/2

    ... براي قرائت در صحن مجلس ... ها را کاهش دهد.آرين منش در ... بررسي لايحه بودجه ...

  37. پايگاه خبري، تحليلي و اطلاع رساني جهت نيوز- اخبار - سياست

    jahatnews.ir/rss/politics.php

    ... جامعه و کاهش هزينه‌هاي مردم در بخش ... زنان در اقتصاد ... هاي مجلس در ...

  38. دوستان بي وفا - علمي-پزشکي

    www.freindsparastar.blogfa.com/cat-1.aspx

    ... مي‌شود و به صحن علني مجلس مي‌رود ... در بررسي‌هاي ... 6 الي 18 ساعت و در زنان چندزا 3 ...

  39. فروش مقاله فارسي،پايان نامه،طرح توجيهي،کتاب الکترونيکي

    mag-iran.com/feed

    ... هاي کاري کاهش ... بررسي وضعيت زنان در جهان و ... ها در صحن علني مجلس. بررسي و ...

  40. 66 . Academic Web Tools : Yektaweb Collection : – شمعداني

    www.shamdani.com/htmls/site_contents_fa.htm

    - کاهش ساعت کار زنان سرپرست ... همچنان در ... بهداشت و مجلس در سال 93 - لايحه حقوق ...

  41. ettelaat newspaper

    www.ettelaat.com/new/index.asp?dname=2015\07\07-19\0.htm?????%202...

    ... بارش برف در ارتفاعات سبلان و کاهش ... در واکنش به کم کاري ... در و پنجره براي صحن ...

  42. نيوزهاب - وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در رسانه‌ها

    www.newswire.ir/bulletin/66b3c3b2ab/type/html

    ... زيادي در کاهش سرعت ... بهشتي در مركز امور زنان و ... هاي کشور در مجلس ...

  43. از حق تا نا حق چهار انگشت است

    azhaghtanahagh.persianblog.ir/1383/11/3

    ... را در کاهش تنش ... ?? در مجلس ششم در دست بررسى ... در جريان بررسى لايحه بودجه ...

  44. pinehdast.ir

    pinehdast.ir/posts

    لايحه رفع موانع توليد اين هفته در صحن ... زنان در طرح جديد مجلس ... کاهش ساعت کار زنان ...

  45. «صفحه شما» | ايران گلوبال

    www.iranglobal.info/safeh_shoma?page=1367

    “نادر قاضى پور” نماينده مردم اورميه در مجلس ... جارى در صحن ... بررسى شده در ...

  46. گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي امروز

    www.asriran.com/fa/news/129162/%DA%AF%D8%B2%D9?ƒA¯?‚A???...

    همين حالا كه جمهوري خواهان كاره اي نيستند لايحه كليدي دولت در ... کاري ايران در ... کاهش ساعت ...

  47. Green2009Iranian | ايران امروز نيازمند آگاهي است

    https://naserahi.wordpress.com

    ايران امروز نيازمند آگاهي است (by naser ahi) ... گزارش مجمع تشخيص مصلحت در مورد درآمد‌هاي

  48. پايگاه اطلاع رساني پرستاري

    nurseblog.ir/8510.aspx

    ... مورد بررسي در جلسه ... در صحن علني مجلس را ناشي ... در مورد کاهش ساعت کاري ...

  49. تبريز نو

    manoochehrjafari.persianblog.ir

    ... اما شريعتي همچنان در ... تا وزير با من در صحن علي مجلس گفت ... و نزديك يك سال در نوبت ...

  50. مشرق نيوز | آخرين اخبار ايران و جهان | mashreghnews.ir

    www.mashreghnews.ir/fa/rss/14

    ... اگر آموزه ها و تدابير حفظ سلامتي با نگاه طب سنتي را در آموزه هاي بهورزي و سيستم شبكه هاي ...

  51. Some results have been removed
    admin بازدید : 162 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
    توان دفاعي ما ربطي به قطعنامه ندارد/حفظ نظام را معامله نمي‌کنيم/آمريکا به دنبال بدبين کردن متحدان ما در منطقه است

    خلاصه اي از مطلب :

    رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه حفظ نظام را معامله نمي‌کنيم، گفت: اگر مصوبه داشته باشند که موشک دفاعي نداشته باشيم،ما اين مصوبه را قبول نداريم.


    ادامه اين مطلب : توان دفاعي ما ربطي به قطعنامه ندارد/حفظ نظام را معامله نمي‌کنيم/آمريکا به دنبال بدبين کردن متحدان ما در منطقه است


    2 results
    1. متن کامل سخنان وزير امور خارجه در جلسه علني مجلس

      akhbarma.ir/NR.aspx?id=410506

      ... ما به هيچ کس ربطي ... توان دفاعي و موشکي کشور را به يک ... را به شرح زير مي توان ...

    2. قرداد Npt . ايران و نقشه امريكا [بايگاني] - باشگاه جوانان ...

      www.iranclubs.org/forums/archive/index.php/t-1248.html
      • Last updated: 11/24/2004 ·
      • 185 posts ·
      • First post: 7/12/2003

      و نبايد مسئولان محترم نظام را نسبت به ... «ما به دنبال ... نويس قطعنامه اي را عليه ...

      admin بازدید : 219 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
      «مالکي» خواستار قرار گرفتن عربستان تحت قيموميت بين‌المللي شد

      خلاصه اي از مطلب :

      معاون رئيس‌جمهور عراق با انتقاد از توسعه و پرورش تفکر وهابيت و افراطي‌گري در عربستان خواستار قرار گرفتن اين کشور تحت قيموميت جامعه بين‌الملل شد.


      ادامه اين مطلب : «مالکي» خواستار قرار گرفتن عربستان تحت قيموميت بين‌المللي شد


      259 results
      1. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

        www.iribnews.ir/NewsBody.aspx?ID=88169

        بايرن قرار است روز پنجشنبه به مصاف تيم گوانجو ... اعتراض مردم‌ عربستان‌ به ...

      2. چهار يزيد سعودي داعش دستگير شدند + تصاوير

        fa.newhub.shafaqna.com/...داعش-دستگير-شدند-تصاوير

        نوري مالکي: عربستان بايد تحت قيموميت بين المللي قرار ... قرار گرفتن عربستان تحت ...

      3. متن کامل پيمان ننگين كمپ‌ديويد بين مصر و رژيم صهيونيستي

        www.rohama.org/fa/pages/?cid=9779

        ... قوانين بين المللي كه بر ... و فلسطين تحت قيموميت است كه ... و پهلو گرفتن در يكي از ...

      4. انصارالله و احزاب يمني راهي ژنو شدند/ کشته شدن ?? يمني در ...

        www.salamlordegan.com/news/102251/انصارالله+و+احزاب...

        قرار است امروز ژنو ميزبان کنفرانس صلح يمن با حضور نمايندگان دولت ... «دايي» پيكان سوار شد .

      5. جهان‌ اسلام‌ و ريشه‌هاي‌ بحران‌

        www.rohama.org/fa/pages/content.php?id=716

        ... از ديگري‌ تحتقيموميت‌ خود ... شد آمريكا ... بزرگ‌ بين‌الملليقرار ...

      6. فراست

        www.shareh.com/persian/magazine/yas/1382/10/20.htm

        ... هشدار به نظاميان آمريكايى در عراق، تهديد كردند كه در صورت ناديده گرفتن ... شد ، گروه ...

      7. خبرگزاري آريا - سرنوشت داعش در انتظار تصميم تهران و رياض

        www.aryanews.com/News.aspx?code=20140624165012419&svc=35

        ... سابق صندوق بين المللي ... شد که عربستان هيچ ... در عراق و قرار گرفتن در ...

      8. ettelaat newspaper

        www.ettelaat.com/new/index.asp?fname=2015\05\05-22\22-47-59.htm

        در درگيري اين منطقه، دهها خودرو نظامي عربستان منهدم شد و ... قرار گرفتن سه ... بين المللي

      9. گزارشي از وضعيت سياسي، اجتماعي لبنان | پايگاه اطلاع رساني رجا

        www.rajanews.com/news/49330

        ... و تحت قيموميت قرار گرفتن آن ... بيروت خواستار ... اي بين‌المللي مبدل شد تا ...

      10. سازمان بسيج دانشجويي - اهداف و چالش‌هاي راهبردي ترکيه در ...

        bso.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%A7...

        ... از قرار گرفتن زير ... سوريه تحت قيموميت فرانسه ... اي و بين‌المللي خود ...

      11. اخبار کويت و ايرانيان مقيم كويت - گزارش / خبري

        isk.blogfa.com/cat-38.aspx

        ... شده است و تحت قيموميت بين المللي ... را خواستار شد. ... اميد و قرار گرفتن آن در ...

      12. اخبار کويت و ايرانيان مقيم كويت - فرهنگي

        isk.blogfa.com/cat-34.aspx

        محمد صالح صرخوه با توصيف لحظه قرار گرفتن ... و تحت قيموميت بين المللي ... بين المللي ...

      13. چرا تحريم ها مانند عراق و كره ي شمالي بر ايران تأثيرگذار نيست؟

        www.basijmed.ir/Content/Content.aspx?PageCode=32017

        ... جهان، قرار گرفتن ايران در ... بين المللي يعني دو ... تحت قيموميت چين است ...

      14. يمن در خاك وخون

        vaamayaman.blogfa.com/90042.aspx

        ... اصلي هدف قرار گرفتن وي ... نيستند تحت قيموميت هيچ طرف ... بين المللي روزنامه ...

      15. از اولين پرواز هواپيما تا اختراع اولين لکوموتيو

        www.yjc.ir/fa/news/4033805/...

        ريزش بهمن شديد در اورست و قرار گرفتن ... خواستار خريد استقلال شد ... نيز تحت قيموميت ...

      16. سايت خبري تحليلي تابناك|اخبار ايران و جهان|TABNAK

        www.tabnak.ir/fa/rss/all/mostvisited

        پليس روسيه به شهروندان اين کشور درباره گرفتن ... عربستان شد. ... خواستار تقويت تيم شد که ...

      17. خبرگزاري آريا - قدرت نمايي داعش در عراق؛ آيا توطئه بزرگ در ...

        www.aryanews.com/News.aspx?code=20140612154224860&svc=35

        ... مقابل درب مجلس سوال سه نماينده از وزير جهاد کشاورزي اعلام وصول شد ... عربستان براي ...

      18. اخبار و رويدادهاي مهم روز

        www.aftabkaran.com/akhbar.php?id=4229

        جولياني خواستار تحت نظر گرفتن ... رانده شد، سالها تحت تحريمهاي بين‌المللي قرار گرفت و ...

      19. ISSUU - Pardis Monthly Magazine by Pardis Monthly Magazine

        issuu.com/pardismag/docs/pardis_dec_2013-lr

        December Issue of Pardis Monthly Magazine ... Pardis Monthly Magazine. December Issue of Pardis Monthly Magazine

      20. اخبار ما

        akhbarma.ir/default.aspx?key=مانم

        سارقان مسلح در مشهد يک بانک را مورد دستبرد قرار ... و شهرسازي بررسي شد. ... عربستان از ...

      21. ISSUU - Pardis Magazine Feb 2014 e_Edition by Pardis ...

        issuu.com/pardismag/docs/pardis_magazine_feb_2014_e_edition

        Issuu is a digital publishing platform that makes it simple to publish magazines, catalogs, newspapers, books, and more online. Easily share your publications and get ...

      22. تروريست حقيقي - نقض حقوق بشر

        realterrorist.blogfa.com/cat-52.aspx?p=3

        ... منجر به قرار گرفتن زنان ... سازمان بين المللي در نامه ... در سوئد تحت تاثير قرار مي ...

      23. بير ها - اول ها - Bir Ha

        birha.ir/post/مدارس-لبنان-بيروت.html

        ... مديترانه همسايه‌است و جزيره قبرس نيز در نزديکي سواحل اين کشور قرار دارند. ...

      24. رژيم صهيونيستي در شبه‌جزيره سينا به دنبال چيست/ چرا مصر از ...

        www.aviny.com/Article/gozaresh/91/12/SahraySinaIsreal.aspx

        ... اي بين¬المللي در ... و فلسطين تحت قيموميت را ... سيناء را خواستار شد.

      25. دانشگاه - تحقيق(حقوق زن)

        3886.blogfa.com/post-205.aspx

        ... حقوق بين المللي شناخته شد و به ... نداشت و تحت قيموميت مرد ... و قرار گرفتن در ...

      26. عشق,مادر, زندگي --- گل هاي پر پر شده - دين اسلام و سر زمين ...

        www.timorshah.blogfa.com/cat-24.aspx

        ... سرشار و قرار گرفتن در ... مؤمنين را تحت فشار سختى قرار داده ... شرق عربستان قرار ...

      27. مسلمانان قاره آسيا

        al-shia.org/html/far/books/others/s_eslam/05.htm

        ... سينا بود كه با حفر كانال سوئز در ان، راه خشكى اين دو قاره قطع شد. ... عربستان است كه ... قرار ...

      28. حقوق بين الملل

        lawyerir.blogfa.com/1390/12

        بديهي است كه اشخاص حقيقي و حقوقي بايد با در نظر گرفتن ... تحت کنترل قرار ... بين‌المللي ...

      29. کلينتون: تحريم جديد ايران خيلي سخت تر است!

        www.irdiplomacy.ir/fa/page/7765/کلينتون+تحريم+جديد...

        ... گذشته در پاسخ به اين سوال که فکر مي کنيد نتيجه تحريم ها چه خواهد شد ؟ گفت : ...

      30. مشرق نيوز | آخرين اخبار ايران و جهان | mashreghnews.ir

        www.mashreghnews.ir/fa/rss/36/mostcommented

        ... با نام «شرکت سخن‌پراکني بريتانيا با مسئوليت محدود» بنيان گذاشته شد. در ???? تحت ... شد ...

      31. غرب شرقي يا شرق غربي

        gharbshenasi.blogfa.com/8509.aspx

        ... دين مسيح منطقه‌هاي وسيع‌تري را تحت پوشش خود قرار ... گرفتن يهود در ... بين‌المللي ...

      32. تروريست حقيقي - جنايات عليه مسلمانان

        realterrorist.blogfa.com/cat-1.aspx?p=2

        ... در عربستان سعودي، خواستار نجات ... بين‌المللي به ... در حال تحت فشار قرار دادن ...

      33. جهان تشنه عدالت

        amir7936blogfa.blogfa.com/author-amir7936blogfa.aspx?p=3

        ... سـال 1920 تـحـت قـيـمـومـيـت ... تجارت بين المللى قرار ... خطر قرار گرفتن تنگه ...

      34. روزهاي شرقي

        www.shargee.blogfa.com

        ... فروپاشي قرار گرفتن رژيم ... تحت قيموميت خارجي يا ... در عربستان سركوب شد .

      35. افسران جوان جنگ نرم - چهره بد هفته (1391/2/8)

        www.afsaran.ir/poll/31

        ... بين‌المللي و ... مالکي به ايران و به منظور تشنج در منطقه و تحت تاثير قرار گرفتن ...

      36. اخبار مسلمانان

        muslimnews.blogfa.com/cat-15.aspx?p=2

        ... و مران را خواستار شد. ... گرفتن يوغ قيموميت ... موقعيت بين المللي و منطقه ...

      37. محمد حسن زاده نبي جان

        diny.fatablog.com/archive1393-8-582.html

        ... يابد كه قرار شد ... آنها يا قرار گرفتن در ... بين‌المللي، منطقه‌اي ...

      38. ايران اسرار: ژنرال پترايوس: دشمن واقعي در عراق داعش نيست!

        iranasrar.blogspot.com/2015/03/blog-post_50.html

        ... نيروهاي بين المللي در ... مالکي پيش از آن ... اند، از تحت حفاظت کردها قرار ...

      39. دانشنامه جنگ ايران و عراق - تاريخ جنگ ايران و عراق

        wikiwar.blogfa.com/category/1?p=3

        در معرض تهديد قرار گرفتن ... پايان جنگ را خواستار شد. ... هاي بيمه بين‌المللي مرتباً ...

      40. اخبار و رويدادهاي مهم روز - Aftabkaran

        www.aftabkaran.com/akhbar.php?id=5607

        ... دوستانه بين‌المللي و ... انقلابي خواستار قرار گرفتن ... نوري مالکي به ...

      41. افشاي ياران شيطان: ژنرال پترايوس: دشمن واقعي در عراق داعش ...

        efshayaranshitan.blogspot.com/2015/03/blog-post_19.html

        3/14/2015 · ژنرال پترايوس: دشمن واقعي در عراق داعش نيست! ژنرال پترايوس: دشمن واقعي در عراق داعش نيست!

      42. روزنامه آفرينش - سرفصل

        afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=8015

        ... از زمان محاصره غزه برخي از گروه هاي مردمي بين المللي ... تحت فشار قرار ... شد.مالکي ...

      43. چه خبر

        memalaky.persianblog.ir/1386/3

        ... ، در آخرين تحقيقات خود، 583 کودکي را تحت بررسي قرار ... شد و بعد از گرفتن ... بين المللي ...

      44. اخبار خوزستان

        akhbarekhouzestan.blogfa.com/9211.aspx?p=3

        ... از نوشيدن و وضو گرفتن با پس ... دانند مالکي ها ـ يکي از ... تشکيل و تحت رسيدگي قرار ...

      45. عشق,مادر, زندگي --- گل هاي پر پر شده

        www.timorshah.blogfa.com/87062.aspx

        ... سرشار و قرار گرفتن در مناطق ... و شرق عربستان قرار ... و فلسطين تحت قيموميت ...

      46. اخبار تک خطي

        260.blogfa.com/91031.aspx

        لازمه هاي قرار گرفتن در ... در رزمايش بين‌المللي ... در گفتگو با موج خواستار شد: ...

      47. آژانس خبر سوريه

        syrianews2011.blogfa.com/9104.aspx?p=3

        ... و وجهه بين المللي اش ... در آينده تحت پيگرد قرار ... ممکن است قرار گرفتن سوريه در ...

      48. مقالات سياسي : December 2008

        akhbarejadid.blogspot.com/2008_12_01_archive.html

        12/30/2008 · ... و حقوق بين?المللى، خواستار ... و قرار گرفتن در ... براي تحت فشار قرار ...

      49. Sima RSS AllNews – پخش اخبار سيما | SimaNews

        sima.iribnews.ir/RSS_AllNews.aspx

        در حملات هوايي عربستان به ... فاصله گرفتن آژانس از ... 20 قرار داد بين المللي حاصل ...

      50. پابرهنگان ايران

        www.paberahneganiran.blogfa.com/author-paberahneganiran.aspx?p=3

        ... به دليل قرار گرفتن در مسير ... اي تحت عنوان ... كمونيسم بين المللي قرار مي ...

      51. Some results have been removed
        admin بازدید : 201 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
        تأکيد وزير آموزش و پرورش بر برگزاري آزمون استخدامي در تابستان امسال/ اعلام جزئيات استخدام در آينده نزديک

        خلاصه اي از مطلب :

        وزير آموزش و پرورش با تأکيد بر برگزاري آزمون استخدامي در تابستان امسال، گفت: جزئيات برگزاري آزمون به‌زودي اعلام مي‌شود.


        ادامه اين مطلب : تأکيد وزير آموزش و پرورش بر برگزاري آزمون استخدامي در تابستان امسال/ اعلام جزئيات استخدام در آينده نزديک


        188 results
        1. خبرگزاري آريا - آزمون استخدامي آموزش و پرورش ؛ تابستان

          aryanews.com/News.aspx?code=20150707124205445&svc=64

          ... / تعويق نشست عمومي وزرا + تصاوير آغاز سومين نشست وزراي خارجه ايران و ... بر روي ميز ... و زخمي ...

        2. سوالات عمومي آزمون استخدامي شرکت ملي نفت - استخدام در ...

          www.estekhdam110.blogfa.com/cat-7.aspx?p=3

          اجراي مرحله‌ دوم آزمون استخدامي آموزش و پرورش با اعلام نحوه اجراي مرحله‌ دوم آزمون ...

        3. روزنامه شاپرک - سرفصل

          shaparakdaily.ir/shaparak/Article.aspx?AID=15271

          وزير آموزش و پرورش تاکيد ... برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش در تابستان امسال ...

        4. برگزاري آزمون استخدامي در تابستان/پرداخت مطالبات فرهنگيان ...

          www.parset.com/FaNews/3432598_bragzary_azmon_astakhadamy_dar_tab...

          برگزاري آزمون استخدامي در ... دارد.وزير آموزش و پرورش در ... آموزش و پرورش ضمن تاکيد بر ...

        5. آزمون استخدامي فرهنگيان مردادماه برگزار مي شود

          akhbar90.rozblog.com/post/12762/...

          ... " علي اصغر فاني وزير آموزش و پرورش اعلام ... برگزاري آزمون استخدامي ... در تابستان امسال ...

        6. اجتماعي

          www.khorasannews.com/Page.aspx?type=1&year=1394&month=4&day=18&...

          وزير آموزش و پرورش ... اين آزمون تابستان امسال ... احتمال لغو برگزاري آزمون استخدامي در ...

        7. فاني: نظام رتبه بندي معلمان از مهرماه اجرا مي‌شود

          www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1567241

          وزير آموزش و پرورش در پاسخ ... جذب معلم در تابستان امسال ... برگزاري آزمون استخدامي ...

        8. آموزش و پرورش مريوان : رز ايران

          www.rozir.ir/2015/07/12/آموزش-و-پرورش-مريوان

          ,آموزش و پرورش,آموزش و پرورش فارس,آموزش و پرورش تهران,آموزش و پرورش اصفهان,آموزش و پرورش ...

        9. دو معلمه شدن پايه هاي پنجم وششم ابتدايي از مهر ماه امسال

          akhbarma.ir/NR.aspx?id=379569

          ... از احتمال لغو برگزاري آزمون استخدامي در تابستان امسال ... وزير آموزش و پرورش تاکيد ...

        10. آموزش و پرورش ايران

          edu.blogfa.com/85063.aspx

          ... به آزمون استخدامي در ... و وزير آموزش و پرورش در ... اعلام كرد و گفت: امسال ...

        11. دنياي آموزش و پرورش

          educationworld.blogfa.com/author-abbasbayat.aspx?p=14

          وزير آموزش و پرورش در بخش ... بر اينكه آزمون امسال يكي ... وزير آموزش و پرورش اعلام ...

        12. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

          www.iribnews.ir/newstext.aspx?id=591291

          وزير آموزش و پرورش شايعات را رد کرد؛ برگزاري آزمون استخدامي ... اين آزمون تابستان امسال ...

        13. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

          www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=346842

          ... ارتقاء سلامت در نظام اداري و ... مهلت آموزش و پرورش ... آزمون استخدامي آموزش و پرورش ؛ تابستان.

        14. وبلاگ پاک جوان

          pakjavan.blogfa.com/8901.aspx

          ... آزمون استخدامي اعلام ... وزير آموزش و پرورش در ... طريق برگزاري آزمون و ...

        15. دنياي آموزش و پرورش

          educationworld.blogfa.com/author-abbasbayat.aspx?p=9

          ... ها بر آموزش و پرورش در ... وزير آموزش و پرورش در ... كه در آزمون استخدامي ...

        16. مركز اطلاع رساني بازاركار

          news.bazarekar.ir/01/Fa/DynamicPages/Page.aspx?c=3&nwsId=3101

          آزمون ها; نتايج ... آموزش عالي; آموزش و پرورش; آموزش هاي ...

        17. شهردار

          emoodcity.ir/index.php/mainmenu-20/1390-04-28-09-17-07

          وزير آموزش و پرورش ... اين آزمون تابستان امسال ... احتمال لغو برگزاري آزمون استخدامي در ...

        18. مجلس وزارت «فاني» را تمديد کرد/ راي اعتماد مجدد به وزير ...

          kalar.ir/news/165138/مجلس+وزارت+«فاني»+را...

          استيضاح وزير آموزش و پرورش ... نماينده مردم رشت در مجلس با تاکيد بر ... آزمون استخدامي آموزش و ...

        19. خبرگزاري آريا - دانش آموزي و دانشجويي

          www.aryanews.com/NewsAll.aspx?svc=64

          ... تاکيد وزير خارجه چين بر ... و پرورش، تابستان امسال ... در آزمون استخدامي آموزش ...

        20. آموزش و پرورش ايران

          edu.blogfa.com/1385/04/4

          ... وزير اموزشو پرورشدر ... بر اساس‌ تاکيد وزير ... برگزاري آزمون و در ...

        21. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

          mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=33525

          معاون آموزش پليس راهنمايي و ... ضمن تاکيد بر لزوم بومي ... تواند در حل‌و‌فصل ...

        22. نکات ايمني در رابطه با چهارشنبه سوري

          emoodcity.ir/index.php/6-----/--/161-1390-12-22-07-16-46

          وزير آموزش و پرورش ... اين آزمون تابستان امسال ... احتمال لغو برگزاري آزمون استخدامي در ...

        23. شرط آلمان براي رابطه با ايران

          www.pireghar.ir/news/182238/شرط+آلمان+براي+رابطه...

          زمان استخدام در آموزش و پرورش ... آزمون استخدامي آموزش و پرورش ... اعلام زمان برگزاري ...

        24. وبلاگ پاک جوان - موسسات و ادارات دولتي

          pakjavan.blogfa.com/cat-10.aspx

          نحوه برگزاري آزمون و ... وزير آموزش و پرورش در جمع ... آزمون استخدامي اعلام ...

        25. آموزشياران 82

          ay1359.blogfa.com/?p=11

          ... وزير آموزش و پرورش در ... بر اساس اعلام وزير آموزش و ... در آزمون استخدامي آموزش ...

        26. روزنامه شاپرک - سرفصل

          shaparakdaily.ir/shaparak/Article.aspx?AID=15391

          ... دخانيات ، مبارزه با ايدز به صورت فراگير کارهايي را انجام داده ايم و در ... آموزش و پرورش ...

        27. خبرهاي جديد حاجي بابايي براي فرهنگيان - سايت خبري تحليلي ...

          www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=92913

          خبرگزاري فارس: وزير آموزش و پرورش از تعريف 10 بيماري صعب‌العلاج در بيمه طلايي فرهنگيان ...

        28. فرهنگ آموزش قرآن در آموزش و پرورش ايران - نقد و بررسي

          quran-edu.blogfa.com/cat-23.aspx

          ... مشاور وزير آموزش و پرورش در ... و امسال هم در ... شده و در نتيجه مبتني بر ...

        29. آموزش- علم - ورزش

          mpazr.blogfa.com/author-mpazr.aspx?p=3

          وزير آموزشوپرورش با ... بالغ بر 222 هزار نفر در آزمون ... هاي جزئي و ...

        30. معلمان حق التدريس، در انتظار روزهاي روشن

          mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=54501

          ... معنا که در آزمون استخدامي پيماني ... وزير آموزش و پرورش از ... تاکيد بر اين که ...

        31. آموزشياران فومن

          www.nehzatfouman.blogfa.com/9005.aspx

          تأكيد وزير آموزش و پرورش بر ... وزير آموزش و پرورش در 12 ... برگزاري آزمون استخدامي ...

        32. مطالب مربوط به آموزشو

          www.bestofday.ir/tag-آموزش‌و

          مطالب مربوط به " آموزشوبرگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش «قطعي» ...

        33. کانون آموزش رياضيات آراز ( کارا ) - کنکور

          sepehri89.blogfa.com/cat-20.aspx

          ... هم در آموزش و پرورش و ... و بر لزوم تجميع آنها تاکيد ... بدون برگزاري آزمون و ...

        34. کانون آموزش رياضيات آراز ( کارا ) - اخبار آموزش و پرورش

          sepehri89.blogfa.com/cat-35.aspx

          وي با تاکيد بر اينکه در سال ... تواند برگزاري آزمون هاي ... وزير آموزش و پرورش بر توجه ...

        35. 27 خرداد؛ جلسه استيضاح برگزار مي‌شود

          www.bestofday.ir/text-201506091412309066
          • Rating: 5/5 ·
          • 6 reviews

          ... وزير آموزش و پرورش اعلام ... استخدامي آموزشو پرورش ... آزمون استخدامي آموزشو ...

        36. برنامه ريزي آموزشي و مسائل بررسي خودرو

          amirfarzinamini.blogfa.com

          آموزش و پرورش در ... نظام آموزش و پرورش بر ... مدارس در تابستان 1998جهت ...

        37. مجتمع شهيد قدوسي سپهان جانبازان بهار آز - شرايط افزايش ...

          sepahan-sch.blogfa.com/post-176.aspx

          پيش از اين طباطبايي از برگزاري دو آزمون ... دفتر در تابستان امسال ... در آموزش و پرورش ...

        38. فرهنگ آموزش قرآن در آموزش و پرورش ايران - مقالات آموزشي

          quran-edu.blogfa.com/cat-6.aspx

          ... قرآن در آموزش و پرورش ... آموزش و پرورش مشتمل بر 8 فصل ... اي بوده و ضوابط اعلام شده ...

        39. خوش

          www.daneshnews.com/keyword/FA/LgZIBjQG.aspx

          50 نفر از نزديكان مسئولان آموزش و پرورش در آزمون ... وزير آموزش و پرورش ... در تابستان امسال ...

        40. پايگاه اطلاع رساني صنعت نيوز

          www.sanatnews.ir/Archive.asp?action=Show&Month=6&Year=1389

          تاکيد وزير آموزش و پرورش بر ... اجازه نمي دهم حق کسي در آزمون استخدامي ... چين اعلام کرد در ...

        41. پيک آموزشي PEYKE AMUZESHI - خبرها و رخدادهاي آموزشي

          www.akhlaghenik.blogfa.com/cat-32.aspx

          از يک سو وزارت آموزش و پرورش اصرار بر ... در طول تابستان آموزش هاي ... وزير آموزش و پرورش:

        42. اخبار ما

          akhbarma.ir/default.aspx?key=علمي

          ... اقتصادي اخبار ورزشي در ... وزير انرژي آمريکا که پس از ... توماني آموزش پرورش ...

        43. مشاوره تحصيلي

          moshaveretahsilinm.blogfa.com/1390/10

          ... ( وزير آموزش و پرورش ) 90 در صد ... ماده 30-برگزاري آزمون ... عالي آموزش و پرورش اعلام ...

        44. نمايه تهران

          hsoltanm.blogfa.com/8902.aspx?p=3

          کريم زاده در ادامه با تاکيد بر ... وزير آموزش و پرورش ... آزمون استخدامي ...

        45. پرشين بلاگ - از حق تا نا حق چهار انگشت است

          azhaghtanahagh.persianblog.ir/tag/پرشين_بلاگ

          وزير آموزش و پرورش در ... خبرداد و افزود:برگزاري آزمون ... امسال به طور جدي بر ...

        46. بيقراران - ويژه همکاران فرهنگي

          www.golpark.blogfa.com/category/5

          ... من در آموزش و پرورش ... وزير آموزش و پرورش ... و پيماني وزارت آموزش و پرورش اعلام ...

        47. اخبار تک خطي

          260.blogfa.com/90082.aspx

          وزير آموزش و پرورش در ... معاون وزير نيرو: تابستان امسال با ... زمان ثبت‎نام و برگزاري آزمون ...

        48. نمايه تهران

          www.hsoltanm.blogfa.com/8901.aspx?p=3

          ** زمان برگزاري آزمون ... نگري در ايران و تاکيد بر ... وزير آموزش و پرورش در ساعت ...

        49. علوم تربيتي - مديريت آموزشي

          stron.blogfa.com/8801.aspx

          بالاترين سطح مديريت در آموزش و پرورش ... مي رود در تابستان 2002 ... بر عهده وزير آموزش و ...

        50. بانک مقالات و تحقيقات آموزشي - فرهنگي

          mh1342.blogfa.com/8807.aspx

          معاون وزير آموزش و پرورش در ... آموزش و پرورش اعلام ... آموزش و پرورش با تأکيد بر ...

        51. Some results have been removed
          admin بازدید : 145 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
          پيوستن ? هزار جوان يمني به انصارالله براي نبرد در جبهه‌هاي «عدن» و «تعز»

          خلاصه اي از مطلب :

          منابع رسانه‌اي از پيوستن 5 هزار جوان يمني به انصارالله براي نبرد با شورشيان در جبهه‌هاي «عدن» و «تعز» خبر دادند.


          ادامه اين مطلب : پيوستن ? هزار جوان يمني به انصارالله براي نبرد در جبهه‌هاي «عدن» و «تعز»


          5 results
          1. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

            www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=609568

            پايگاه هاي پدافند هوايي، راي عيسي و الصليف در استان ... صعده، عدن و لحج ... به عدن . اخبار ...

          2. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

            www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=609560

            پايگاه رسمي خبر صدا و ... به دليل افزايش تردد در ... ادامه حمله جنگنده هاي سعودي به عدن .

          3. ارتش آزاد سوريه: تمرکز ما بر مبارزه با ايران است

            vous.ir/news/asriran/item/403917/ارتش-آزاد-سوريه...

            طي يک سال اخير و در پي قدرت‌گيري روزافزون گروه تروريستي داعش، صحنه نبرد در سوريه تا حد ...

          4. به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران

            vous.ir/news/bartarinha/item/216152/به-مناسبت-سالروز...

            به مناسبت سالروز ... دكتر مصطفي چمران در سال 1311 در تهران، خيابان پانزده خرداد، بازار ...

          5. سايت خبري پنج ايکس وان | اخبار داعش

            daeshkhabar.5x1.ir

            ... ??سال زمان و ??? هزار ... لبنان به انجام رسيد و در حالي ... جوان مصري به ...

            admin بازدید : 128 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
            ماجراي کتابي که ديروز ظريف از حدادعادل هديه گرفت+عکس

            خلاصه اي از مطلب :

            روز گذشته غلامعلي حدادعادل کتابي قطور و سفيد رنگ را به ظريف هديه‌ داد.


            ادامه اين مطلب : ماجراي کتابي که ديروز ظريف از حدادعادل هديه گرفت+عکس


            20 results
            1. خبر

              khabar90-rzb.5fun.ir/rss/rss.php

              ... بر خودم واجب دونستم که از گروهي ... اتمي از ديروز ... محمد جواد ظريف پس از ...

            2. جديدترين اخبار و مطالب روز نت

              www.bestofday.ir/weblog-161664

              در حالي است که ماجراي گم شدن پول ... پس از افشاي ماجراي ... نامش در کتابي که عکس ...

            3. فايوفان جديدترين اخبار و مطالب روز نت

              akhbar90-rzb.5fun.ir

              ... انجام شده حاکي از آن است که اين کودکان از ... ظريف درباره ... کتابي است که ...

            4. اخبار تک خطي

              260.blogfa.com/91024.aspx

              مزار چريک پير انقلاب سر و سامان گرفت + عکس ; ... انتقاد نماينده کرج از «ديروز ... دختراني که از ...

            5. ISSUU - Pardis Monthly _March 2014 by Pardis Monthly …

              issuu.com/pardismag/docs/pardis_march_2014_eedition

              Issuu is a digital publishing platform that makes it simple to publish magazines, catalogs, newspapers, books, and more online. Easily share your publications and get ...

            6. فيس اف - جديدترين اخبار و مطالب روز نت

              akhbar90.faceoff.ir

              ... انجام شده حاکي از آن است که اين کودکان از سنين ... ظريف درباره ... را-گرفت-عکس.

            7. ره ولاء

              www.rahevela.blogfa.com/9012.aspx?p=1

              چون موضوع فيلم به يک حادثه بسيار پرتنش و پرحاشيه که از ... گفت‌وگو با دكتر غلامعلي حدادعادل ...

            8. پرسه هاي انديشه

              parsnya.blogfa.com/9012.aspx

              ... هديه رئيس ... اين شخص كه تا ديروز دارايي چنداني ... عبد الحسين را که از معماران بزرگ ...

            9. يافيا - جديدترين اخبار و مطالب روز نت

              akhbar90.bafiamarkazi.ir

              درخواست اعراب از آمريکا براي حمله به ايران خلاصه اي از مطلب : وب‌سايت افشاگر ويکي‌ليکس ...

            10. جم فان - جديدترين اخبار و مطالب روز نت

              akhbar90rzb.world-hacker.org

              ... انجام شده حاکي از آن است که اين کودکان از ... عنوان کتابي است که ... را گرفت + عکس| ...

            11. اخبار و مطالب وبلاگهاي فارسي

              sportzz.ir/news/b00c42d83cc11a1480e9698106afca43_0

              عينك خلباني شيشه جيوه اي. عينك Ray Ban. به همراه كيف عينك. محصولي متفاوت و منحصر بفرد از كمپاني rayban

            12. رزمندگان حزب الله مشهد

              www.dokohe.blogfa.com/8506.aspx?p=2

              البته منظوره من از اسلام نه آن اسلامي است كه هديه ... اين برداشتهايي که از ... ديروز كارگران ...

            13. راز اشک - رهبر معظم انقلاب اسلامي

              razeashk.blogfa.com/cat-16.aspx

              ... (يعني همان احساسي را که من از مشاهده ي آن عکس ... ديروز هم رئيس محترم قوه‏ى قضائيه ...

            14. ISSUU - Iran 5384 1392-03-19 by Zagros

              issuu.com/zagros7000/docs/iran_5384_1392-03-19

              روزنامه ايران شماره 5384 نوزدهم خرداد 1392 Ruzn?meye IR?N Shom?reye 5384 19-03-1392 Dary?ft (6 MB)

            15. جديدترين مطالب روز (2) [بايگاني] - MUFC Talk - Forum

              www.forum.mufctalk.com/archive/index.php/t-1139.html
              • Last updated: 12/29/2009 ·
              • 199 posts ·
              • First post: 11/13/2009

              نه، در مورد بيماري آکنه و روزاسه روش ماساژ خاصي وجود دارد که از مرکز صورت شروع شده و با حرکت ...

            16. طنز اقتصادي [آرشيو] - برگه 2 - تالار بورس

              forum.talarebourse.com/archive/index.php/t-53961-p-2.html
              • Last updated: 7/20/2012 ·
              • 250 posts ·
              • First post: 12/18/2011

              خوش به حال آن كه درصف مي كند جان هديه ... ميزد و همانطور که از او خواسته بودند، حوالي ...

            17. تکست - اصلاح پرس

              www.textarchive.net/archive/okc5fdove6m

              شعر جنجالي حدادعادل از فارسي ششم ... مورد ضرب و شتم قرار گرفت +عکس ... که از سعدآباد ...

            18. تکست - اخبار و حوادث - نيک صالحي پرتال

              www.textarchive.net/archive/bhezksc2av3

              ... داده اند و به عنوان هديه فرهنگي ... از يك ماجراي بي ... که از يک گزارش سازمان ...

            19. موج وبلاگي چهارده خرداد هشتاد و نه

              www.14khordad89.blogfa.com/89032.aspx

              وقتي دکتر حدادعادل ... هفتاد صفحه از کتابى را كه جزء دوره ... که از خواب بيدار شديم ...

            20. پرسه هاي انديشه

              parsnya.blogfa.com/8709.aspx

              نخستين مايه‌هاي جشن کريسمس وايلانوت ميراث و هديه ... که از شخصيت‌هاي ... از سپيده. دوستان ...

            21. Some results have been removed
              admin بازدید : 156 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
              دلايل حضور آلمان در ايران پيش از خشک شدن امضاي توافق

              خلاصه اي از مطلب :

              رئيس اتاق صنايع و بازرگاني آلمان ـ ايران در باره ارتباط ايران و آلمان پس از تحريم‌ها گفت: کاملا درست است وقتي پرده فرو مي‌افتد و توافقنامه امضا مي‌شود، نبايد بيشتر منتظر شد، بلکه بايد سريعا وارد عمل شد و ميدان را به ديگران واگذار نکرد.


              ادامه اين مطلب : دلايل حضور آلمان در ايران پيش از خشک شدن امضاي توافق


              12,500 results
              1. خبرگزاري آريا - توافق تاريخي ايران در ايستگاه شوراي امنيت ...

                www.aryanews.com/News.aspx?code=20150715190805863&svc=30

                ... پس از امضاي اين توافق ... شده به ايران از سال 2006 پيش ... ايران در صورت فراهم شدن ...

              2. جشن و سرور مردم تهران از توافق - سايت خبري تحليلي تابناك ...

                www.tabnak.ir/fa/news/517252

                مردم تهران پس از توافق هسته اي ايران و 1+5 با حضور در ... از توافق ... پيش مي رود . در ...

              3. ضرورت تغييرات اساسي در آزمون رانندگي‌ - سايت خبري تحليلي ...

                www.tabnak.ir/pages/?cid=23465

                ... كه يكي از دلايل موفقيت ... كه در كشور ما پيش از سال 79 ... با توافق بدون حضور ...

              4. BBC Persian

                www.bbc.co.uk/persian/iran/030219_mf-plane.shtml

                2/19/2003 · ... خشک و کويري ايران ... يکي از دلايل سوانح هوايي در ... آنها پيش از ...

              5. اوباما: تحريم‌هاي يکجانبه آمريکا باقي مي‌ماند/ اگر توافق ...

                www.rajanews.com/news/217176

                ... (پس از امضاي توافق ... جهان که پيش از تحريم نفتي ايران ... از اينرو، شايد ايران در آن ...

              6. خبرگزاري آريا - توافق خوب را فداي زمان نمي کنيم/توافق 60 ...

                aryanews.com/News.aspx?code=20150616173611436&svc=30

                امضاي توافق ... غافلگير شدن وزارت نيرو با خشک شدن ... معاونين وزيرخارجه ايران پيش از ظهر ...

              7. ( سحام نيوز ): درخواست از رئيس جمهور ايران براى توقف تونل ...

                sahamnewz.blogspot.com/2015/07/blog-post_95.html

                ... مختلف منطقه با خطر خشک شدن رو ... شدن يك افسر مرزى ايران در ... از توافق با ...

              8. دلايل ناكارآمدي تحريم‌ها عليه ايران

                www.persianv.com/preview/074696.php

                ,دلايل ناكارآمدي ... استخدام فوري با حقوق عالي در ... اولين حضور چشم روشن ها پس از توافق در ...

              9. ساعت 24 - دلايل نافرماني بانك‌ها از دستورهاي بانك مركزي

                www.saat24.com/fa/doc/news/76364/دلايل-نافرماني...

                ... هاي ايراني كه پيش از اين با ... حضور مسوولان در راهپيمايي ... بعد از توافق با ايران.

              10. اخبار ورزشي ايران و جهان

                sportpwut.blogfa.com/8502.aspx

                ... آلمان پيش بينى ... رم ، در اين مکالمات پيش از ... ايران گفت: آمادگي حضور در ...

              11. آمادگي بوئينگ براي فروش هواپيما به ايران | صبحانه آنلاين

                vista.ir/news/22908145/...

                ... در پي امضاي توافق هسته ... است پيشاز سپتامبر در سنا ... تر شدن نقش ايران در ...

              12. نقد و بررسي مطبوعات: جزييات ديدار روحاني با معاون مرکل

                naghdematboat.blogspot.com/2015/07/blog-post_570.html

                ... شدن توافق ... از آلمان در اين سفر او را همراهي مي کند، گفت: جامعه تجاري آلمان خواهان بازگشت ...

              13. هاآرتص: آمريکا درباره مذاکرات ايران اطلاعات کمتري به ...

                www.radiofarda.com/content/f14_usa_limiting_information_to_israel...

                ... اي با ايران که پيش از اين در ... ?+? با ايران، از ديگر دلايل ... پس از توافق ...

              14. ايران چگونه از «مذاكره براي مذاكره» به «مذاكره براي توافق ...

                www.parsine.com/fa/news/208198/...

                ... هسته‌يي ايران به دستگاه ... جلسه با 1+5 در قالب دور جديدي از ... در روز توافق ...

              15. دنيل داوري امروز به آلمان بازمي‌گردد

                vous.ir/...داوري-امروز-به-آلمان-بازمي‌گردد

                امضاي توافق ايران و ... مانع اجرايي شدن توافق ... اظهار نظر جالب حسيني بعد از حضور در ...

              16. تقي زاده در آلمان قيصري | Foundation for Iranian Studies

                fis-iran.org/fa/irannameh/volxxi/taqizadeh-germany

                ... آلمان در ايران بيشتر از ... هدف از حضور قواي ترک در ايران ... ايران در دوران پيش از ...

              17. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

                mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=33626

                علي ماجدي سفير ايران در آلمان با بيان ... به امضاي توافق ... ايران از حضور 99 هزار ...

              18. آخرين اخبار از ايران و جهان - اخبار ورزشي

                aramdoagoo.blogfa.com/cat-6.aspx?p=2

                ... كلمنته در ايران، توافق ... از منتفي شدن حضور ... از زندگي در آلمان دارد ...

              19. آب در چشمه هاي طاق بستان جاري شد

                www.asrkhabar.com/fa/news/69737/آب-در-چشمه-هاي-طاق...

                ... استان کرمانشاه از جاري شدن دوباره آب ... شدن آب در سراب طاق بستان ... امضاي توافق ايران و ...

              20. طرح B؛ گزينه‌ روي ميز در صورت شكست مذاكرات هسته‌اي ...

                kamandownload.ir/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-b%d8%9b-%da%af...

                ... پايگاه خبري بلومبرگ در مطلبي با عنوان «طرح b كري براي ايران ... از سراسر وب اخبار ...

              21. سو استفاده از توافق هسته اي به وسيله بدافزارها

                ostanha.tabnak.ir/fa/news/58837/...

                سو استفاده از توافق ... رفت تا تا پيش از 9 جولاي ، توافق ... خصوص در کشور ايران اخبار ...

              22. نگاه منفي چين به ترکيه

                https://javanonline.ir/fa/news/728103/...

                ترکيه حضور فعال در ... امضاي پيش ... كاريكاتور امپرياليستي از ايران در آستانه توافق ...

              23. شنود اشباح انگليسي در تهران

                javanonline.ir/.../شنود-اشباح-انگليسي-در-تهران

                ايالات متحده امريكا پيش از روي كار آمدن دولت روحاني در ايران از ... حضور در ايران ... شدن توافق ...

              24. سراي کورش و داريوش... ايران

                www.iran-bahasht.blogfa.com/category/23

                ... كه پيش از مادها در اين ... در ايران . با درگير شدن ... يکي از جرايد آلمان در ...

              25. اروپا در پيشنهادش، حق ايران براي دستيابي به فناوري هسته اي ...

                mehrnews.com/news/220940

                ... در ايران پيوسته ايد و پيش از ... در ايران حضور دارم . قبل از ... در توافق نامه ...

              26. ديروز و امروز

                mtafreshi.persianblog.ir/1382/10

                گزارشها و رويدادهاي مربوط به ايران در سال 1973 ميلادي از ... پيش از امضاي ... پيش از حضور در ...

              27. ايران,افغانستان,پاکستان

                aria3.blogfa.com/9102.aspx

                ... كرد و پس از امضاي معاهده ... اسلامي ايران در پاكستان ... امريكا از عراق در اين برهه ...

              28. منبع سايت هاي ايران - سراي کورش و ...

                www.iran-bahasht.blogfa.com/8606.aspx

                - شاه پيش از خروجش از ايران، از ... بسته شدن مجلس اول، با حضور ... مي كرد و در آلمان از ...

              29. امروز در تاريخ

                www.tarfandestan.com/forum/thread35754.html
                • Last updated: 9/18/2012 ·
                • 5 posts ·
                • First post: 11/27/2008

                ... جمهوري اسلامي در ايران، كه به امضاي آية الله ... در سال 521 پيش از ... شهري در آلمان) ...

              30. HAMSHAHRI (Internet Version of Tehran's Persian Daily)

                www.hamshahrionline.ir/hamnews/1381/811011/econw.htm

                اوكراين‌‏‎ در‏‎ ايران‌‏‎ وقت ... امضاي‌‏‎ از‏‎ پيش‌‏‎ كه ... دلايل‌‏‎ از‏‎ يكي ...

              31. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

                www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=494804

                احتمال بارش‌هاي پراکنده و خفيف در بعد از ... شرايط بهتر منطقه، پس از توافق ... کشته شدن يک ...

              32. دلا يل تاريخي حاکميت ايران بر جزاير سه گانه

                mardomsalari.com/template1/news.aspx?nid=26128

                پيش از آن و در طول تاريخ ... حضور در خليج ... از پذيرش جدا شدن بحرين از ايران پان ...

              33. خـريد آسـان سور - hamshahrionline

                www.hamshahrionline.ir/details/294989

                پيش از اين فقط سوار ... تخمين زده و در ابتداي امضاي قرارداد ... يا آنچه در ايران به اسم ...

              34. ساعت 24 - دلايل نافرماني بانك‌ها از دستورهاي بانك مركزي

                www.saat24.com/fa/doc/news/76364/??A¯?™â€???A§?...

                دستيابي به توافق در همين دور از ... كه پيش از اين با ... حتي مجاز از دلايل ديگر ...

              35. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

                www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=583009

                جلوگيري از چاقي و کاهش وزن دو عامل مهم در پيشگيري از ... حضور در راهپيمايي ... به توافق هسته ...

              36. گزيده سرمقاله‌هاي روزنامه‌هاي صبح امروز ايران

                www.farsnews.com/newstext.php?nn=8708280124

                در پيش نويس توافق نامه ... با خارج شدن از ... آمريكا در برابر امضاي اين توافق نامه ...

              37. Garmiran Burners and Heating Products - News

                www.garmiran.com/News_EN.aspx

                سفير ايران در آلمان در ... تسريع در اجرايي شدن اين توافق ... ايران پيش از ...

              38. تاريخچه‌ دخالتهاي آمريكا در ايران

                www.farsnews.com/newstext.php?nn=8708140224

                ... ميلسپو از ايران رفت. در 11 آبان ... در پيش گرفته ... و آلمان در حمايت از دولت ...

              39. ::تاريخچه اي از دخالت هاي آمريکا در ايران

                www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=2044

                ... آن شاه پس از امضاي حکم نخست ... نظامي در ايران از واشنگتن ... و آلمان در حمايت از ...

              40. كمبود واكسن عامل شيوع طاعون در استان مرکزي | تراز

                www.taraznews.com/content/116952

                ... مي‌كنند يكي از دلايل فراگير شدن اين بيماري ... از حضور در ... شب توافق از ...

              41. «نزديک به ?? ميليون روستايي جزو جمعيت غير فعال ايران هستند»

                www.radiofarda.com/content/f14_iran_rural_unemployment/27045120.html

                دو روز پيش از ... آمار ايران از نرخ بيکاري در کشور ... صنعتي شدن هدايت کنه...! از همون ...

              42. روزنامه آفرينش - سرفصل

                afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=24481

                ... مقامات ايران و آلمان در مورد ... به سقف پيش از تحريم در ... ازسرگيري حضور در پروژه ...

              43. شنود اشباح انگليسي در تهران | پايگاه اطلاع رساني رجا

                www.rajanews.com/news/209299

                اولين اختلاف ايران و 1+5 پس از توافق در ... در ايران از طريق ... براي حضور در ايران خبر ...

              44. مهاجرت نيروي كار به خارج از كشور-Iran Labour Migration

                shazadi.persianblog.ir/1385/7

                ... باشد كه در ايران از ... ولي" در آمريکا، بيش از پيش به ... امضاي توافق نامه ...

              45. دوئل تمديد و توافق در وين

                www.beytoote.com/news/foreign-policy/tnews31897.html

                ... پيش از تمديد در ماه ... حمايت از توافق با ايران ... به دلايل ديگر از جمله ...

              46. فرهيختگان - توافق نهايي ? تير امضا مي‌شود؟

                fdn.ir/content/view/123461/71

                ... لوزان در چند قدمي امضاي توافق ... هاي کاري پيش روي ... اي ايران پس از ...

              47. انرژي هسته‌اي در ايران

                rasekhoon.net/.../انرژي%20هسته‌اي%20در%20ايران

                اروپايي‌ها كه پيش از اين امضاي ... از جذب ايران در ... شدن پرونده ايران از ...

              48. بازتاب توافق هسته اي در رسانه هاي دنيا

                www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1828903

                ... همين رو امضاء اين توافق پيش از هر چيز ... به توافق جامع در مذاکرات ايران و گروه ...

              49. الف - آمريكا پرش از استراتژي به تاكتيك

                www.alef.ir/vdcbwsb5.rhb9wpiuur.html?29588

                پيش از اين برخي ... حضور من در ايران هستند ... و سست شدن اراده ايران را در پي ...

              50. 8سال دفاع مقدس - جنگ ايران و عراق و اثرات آن در ابعاد ملي ...

                www.hooly-defence.blogfa.com/post/11

                ... جاري در ايران پيش و پس از ... ملي شدن نفت در ايران ... در پي توافق ميان ايران ...

              51. Some results have been removed
                admin بازدید : 144 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
                دولت روحاني اگر هزينه‌ کردي بيش از درآمد داشته باشد ناکارآمد خواهد بود

                خلاصه اي از مطلب :

                وزير پست و تلگراف دولت سازندگي با بيان اينکه آمريکايي‌ها به اين توافقي که با ايران صورت گرفت محتاج‌تر بودند گفت: اگر آقاي روحاني بيش از درآمدش هزينه کند به سرانجام ديگر دولت‌ها دچار خواهد شد.


                ادامه اين مطلب : دولت روحاني اگر هزينه‌ کردي بيش از درآمد داشته باشد ناکارآمد خواهد بود


                2,370 results
                1. سيدمحمد غرضي: واگذاري مخابرات حرام و غيرقانوني بود

                  www.khorasannews.com/PrintOnlineNews.aspx?id=1551750

                  اگر دولت بيش از هزينه درآمد ... داشته باشد و در ... شوروي وابسته به درآمد نفت بود.

                2. الف - رويکردهاي مختلف در دولت درباره انصراف يا حذف يارانه ...

                  alef.ir/vdcae6nue49nuu1.k5k4.html?221233

                  ... خوب داشته باشد جريمه خواهد شد ... برده اگر دولت بتوان از هر ... از دولت بود که ...

                3. دكتر حسن روحاني

                  www.rouhani.blogfa.com

                  ... ممکن خواهد بود. دکتر روحاني با ... لازمي بود که از سوي دولت به ... باشد اگر از راي و ...

                4. مردم سيب زميني ? هزار توماني را از چشم دولت روحاني نبينند ...

                  www.iranamerica.com/forum/showthread.php?t=36785
                  • Last updated: 4/29/2014 ·
                  • 14 posts ·
                  • First post: 7/8/2013

                  ... اخير دولت خواهد بود. ... را داشته باشد زمانبر خواهد ... اما درآمد دولت از محل ...

                5. عشق,مادر, زندگي --- گل هاي پر پر شده - بازار آزاد يا ...

                  timorshah.blogfa.com/cat-46.aspx

                  ... ها خواهد بود. از طرف ... شده درآمد داشته باشد ... از هزينه تمام شده است. اگر ...

                6. حال همه ما خوب مي شود، اگر شما باورکنيد! > وب سايت خبري ...

                  www.ainanews.com/Default.aspx?tabid=1298&articleType=ArticleView&...

                  استقبال بي نظير روزه داران شهر ارزروم از قرائت حامد ...

                7. حسابداري دولتي و امور مالي - تعريف حسابداري دولتي و تفاوت ...

                  kaaaf.blogfa.com/post/113

                  انديشه كنترل عمومي بر هزينه هاي دولت از اواخر ... را داشته باشد ... وصول خواهد بود.

                8. چرا افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي "ضروري" است؟

                  fararu.com/fa/news/180485/...

                  هنوز پرونده بيش از دو ... نبود.اگر دولت ها بجاي ... توجه کافي داشته باشد تا بيش از ...

                9. دولت از نقد دلسوزانه استقبال مي‌کند/ 70درصد مردم از عملکرد ...

                  akhbarma.ir/NR.aspx?id=304391

                  در حوزه بيمه، دولت بيش از ?? ... اجتماعي خواهد بود ... کار وجود داشته باشد با اولويت ...

                10. اظهارات زنگنه درباره فسادهاي مالي عجيب و غريب در دولت گذشته

                  alef.ir/vdcbf9b5srhbf5p.uiur.html?239235

                  ... محل درآمد نامشروع خواهد ... دلار هزينه به دولت ... ما از روز قبلش بهتر باشد اگر ...

                11. نقش دولت دراقتصادو توسعه؛مطالع | پايگاه اطلاع رساني رجا

                  www.rajanews.com/news/140

                  وعده تو کردي و او به جاي آورد. ... مقايسه مذاکرات ژنو با 598 از ... دولت لبنان راي اعتماد ...

                12. مازندنومه :دولت تدبير و اميد، دولت اصلاحات است

                  www.mazandnume.com/fullcontent/26879/دولت-تدبير-و...

                  ... نبايد داشته باشد، بلكه ... ها نيز بيش از 100 ... بود که رئيس دولت نهم و و ...

                13. از پيش‌بيني مخالفت‌ها تا گفت‌وگو با نهادهاي امنيتي

                  akhbarma.ir/NR.aspx?id=347303

                  ... آب درآمد داشته باشد ... هزينه از سوي دولت ... شد اگر هزينه‌ها بيشتر از ...

                14. بخش سوم عبدالمجيد مجيدي 2 | Foundation for Iranian Studies

                  fis-iran.org/fa/resources/development-series/planning/part3b

                  ... واقعي دولت خواهد بود. ... پرداخت داشته باشد. اگر ... که درآمد بيشتر از هزينه بود ...

                15. ديدگاه‌هاي مردمي درباره دلايل انصراف يا عدم انصراف از ...

                  www.tabnak.ir/fa/news/...درباره...از-دريافت-يارانه

                  اگه واقعا دولت مي خواهد عدالت حاکم باشد ... بود اگر پيرزن از ... درآمد داشته باشم از ...

                16. افکارنيوز - احمدي‌نژاد بازي خطرناکي با اقتصاد ايران کرد

                  www.afkarnews.ir/vdcbzsbf9rhbzfp.uiur.html

                  ... که بيش از همه دولت‌ها ... سياسي داشته باشد.اگر ... بود.دولت آقاي روحاني ...

                17. پايگاه خبري - تحليلي قدس آنلاين - فرم ثبت‌نام دوباره ...

                  qudsonline.ir/nsite/fullstory/?id=200320

                  ... همخواني داشته باشد. ... من روهم بيش از 2500بود بعد ... ناميدمان کردي دولت ...

                18. خبر امروز

                  khabareemrooz.blogfa.com/1391/03?p=2

                  ... و ايمان وجود داشته باشد مي ... معيشتي داراي بيش از يك ... اگر درآمد نفتي هنگفت ...

                19. مشاوره مالي و سرمايه گذاري و بازاريابي

                  naderyekta.blogfa.com/1392/05

                  ... نياز خواهد بود. درآمد ... است.اگر نرخ ثبات داشته باشد ... کرده و از دولت ...

                20. فرشاد مومني: دولت روحاني بسياري از اشتباهات فاحش دولت ...

                  www.mashreghnews.ir/fa/news/403239/فرشاد-مومني-دولت...

                  ... دولت اگر از اين فرصت ... بيش از سه ... اي، درآمد مردم افزايش خواهد يافت ...

                21. جـــديدترين مقالات کارآفريني و کسب و کار

                  karafarini-mehdi.blogfa.com/8610.aspx

                  ... را داشته باشد. من از ... هزينه بالا. اگر به ... خواهد بود. اگر هم درآمد يكي ...

                22. وبلاگ سيد غلامحسين حسنتاش - مصاحبه ها

                  hassantash.blogfa.com/cat-1.aspx

                  ... نفت داشته باشد. درآمد نفت ... خارجي بود از يک طرف دولت مي ... داشته باشد. اگر ...

                23. سرراس-اقتصاد

                  azadipor.blogfa.com/rss

                  ... نخواهد بود. اگر بخش ... هزينه از سوي دولت مي باشد و ... داشته باشد توليد ...

                24. فرشاد مومني: دولت روحاني بسياري از اشتباهات فاحش دولت ...

                  www.mashreghnews.ir/fa/news/403239/%D9%81%D8%B1%D8...

                  چند روزنامه ديگر نيز از وضعيت نامناسب ... اعتراف به ملموس نبودن عملکرد اقتصادي دولت يازدهم ...

                25. بررسي نقش دولت در مديريت ميراث فرهنگي (2)

                  rasekhoon.net/article/show/1062931/بررسي%20نقش%20...

                  در گسترده ترين تعريف آن، ميراث مي تواند شامل هر چيزي باشد که از ... از ?? سال سالم بود ... اگر ...

                26. سحابي چگونه مي‌انديشيد؟

                  mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=191964

                  ... دشوار دولت روحاني را ... آيد، اگر اين تراکم مازاد، از درون ... و فرهنگ خواهد بود. ...

                27. ساعت کاري در ماه رمضان کم شود يا خير؟

                  www.shafaf.ir/fa/news/263799/...

                  ... تا 2 بعد از ظهر خواهد بود. ... اگر قرار باشد از ... از الان با دولت روحاني براي ...

                28. نوبخت: امکان قطع يارانه‌ها وجود دارد

                  fararu.com/fa/news/165609/...

                  ... وجود داشته باشد ... بود. اگر دولت قبل از ... تنها درآمد و هزينه شان از ...

                29. نهاوند و حاشيه ها

                  sajadseif.blogfa.com

                  ... همراه داشته باشد و ... دولت يازدهم خواهد بود و ... دولت يازدهم بيش از آن ...

                30. خبرگزاري رسمي شهر حصارخروان(حصارنا) - روحاني

                  hasarwebloger.blogfa.com/tag/روحاني

                  ... ممکن خواهد بود دکتر روحاني با ... لازمي بود که از سوي دولت به ... باشد اگر از راي و ...

                31. نامه سرگشاده يک معلم به حسن روحاني/ دردهاي وزارتخانه‌اي که ...

                  www.salamlordegan.com/news/92076/%d9%86%d8%a7%d9%85...

                  تأمين رضايت بيش از يک ... را داشته باشد ، اين ... مصرفي هزينه بر به نهادي درآمد زا ...

                32. ماياق (فانوس دريا)

                  mayagh.blogfa.com

                  ... ديگرى داشته باشد. ... پابرجا خواهد بود ... بودجه دولت گفت:"درآمد دولت از سه منبع ...

                33. جامعه و اقتصاد

                  aliasghar.persianblog.ir

                  ... مي شود اگر دولت کمي ... قرار خواهد گرفت اما بيش از همه ... داشته باشد که ...

                34. -وضعيت اقتصادي قبل از انقلاب-وضعيت اقتصادي کشور-دستاوردهاي ...

                  siasi.porsemani.ir/node/846

                  رهبر انقلاب در ديدار رئيس‌جمهور و هيأت دولت،از ... بود يعني حقوق بيش از ... داشته است ، مي باشد ...

                35. پايگاه خبري - تحليلي قدس آنلاين - کارمندان سال اينده ...

                  qudsonline.ir/detail/News/175135

                  گزارش خبري قدس انلاين از مسابقه ... کارمندان/ وعده نسيه دولت بجاي ... حقوق داشته ...

                36. خاتمي گفت تو غلط کردي اين حرف‌ها را زدي/ به من گفتند تو ...

                  www.m-ghorbani.com/content/khaterat/11465

                  پيشنهادات از شما ، پيگيري از ...

                37. كسب درآمد نفتي ايران در سال 90 - ريزي

                  rizi.ir/2015/07/04/كسب_درآمد_نفتي_ايران_در...

                  11 ميليارد دلار درآمد دولت از محل فروش نفت در سال ?? ...

                38. حسابداري

                  aliniya.blogfa.com

                  ... ذيل را داشته باشد ... درآمد دولت ساساني از ماليات ... بانک مرکزي خواهد بود يا از طريق ...

                39. ضرورت شناخت علم حسابداري

                  www.modiryar.com/index-management/mba/case/3928-1389-12-01-04-32...

                  ... خواهد بود. يکي از ... عمده درآمد دولت ساساني از ... داشته باشد. اگر اطلاعات بيش از حد ...

                40. تحليل جامعه شناختي

                  shahbazi27.parsiblog.com/rss

                  ... داشته باشد، اما اگر ... باشد بيش از پيش ميسر خواهد بود و ... از دولت روحاني ...

                41. ياد داشت هاي درسي

                  www.heidarale.blogfa.com

                  در اسلام بر اغنيا که مي‌توانند بيش از مخارج خود درآمد ... داشته باشد ... خواهد بود؛ 3. اگر ...

                42. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

                  mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=30463

                  ... خودرو فرسوده خواهد بود. ... دلار درآمد داشته باشد، درآمد ... بيش از هر کشور ...

                43. جهانگردي و مديريت

                  amintaleshi.blogfa.com/1391/05

                  ... اتاق خواهد بود و اگر ... افزايش درآمد دولت ... به همراه داشته باشد، از جمله ...

                44. سرراس-اقتصاد

                  azadipor.blogfa.com/author-azadipor.aspx

                  ... سفرخوشي داشته باشد. ... دوش مردم خواهد بود اما در ... هزينه از سوي دولت مي باشد و ...

                45. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : مطالبات سلامت از منتخب ملت

                  salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=59813&type=2

                  ... درمان از درآمد ... وجود داشته باشد. آن چيزي که از نظر ... ها دولت از جيب پزشکان هزينه ...

                46. يک هفته نامه آمريکايي:

                  www.basirat.ir/Upload/Image/201311/Orginal/0d1cf7... · DOC file · Web view

                  ... باخته بود روحاني اندکي بيش از ... از دولت روحاني و ... باشد. از اين جهت اگر ...

                47. پايگاه خبري تحليلي خبر مركزي

                  khabaremarkazi.blogfa.com/9106.aspx?p=2

                  ... و يا اگر هم داشته باشد ... اين دولت ناکارآمد خواهد بود. ... داشته باشد و اين امر از ...

                48. ورود

                  alinclub.com/news.aspx?nid=8132

                  ... که بيش از همه دولت‌ها ... سياسي داشته باشد.اگر ... بود.دولت آقاي روحاني ...

                49. خبرگزاري آريا - يوم الحساب فاني؛بهارستان روي پاستور را ...

                  www.aryanews.com/News.aspx?code=20150624094222448&svc=18

                  ... سه ساعت خواهد بود. ... کشور بيش از 80 درصد ... بايد تحرک داشته باشد، فرياد ...

                50. ذره بين

                  6a5.blogfa.com

                  براي دولت روحاني متاسفم ... تومان خواهد بود. ... ضرر کرده باشد، دولت بايد از خزانه ...

                51. Some results have been removed
                  admin بازدید : 226 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
                  ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي دانش‌آموزان تا ?? مرداد تمديد شد

                  خلاصه اي از مطلب :

                  مدير کل دفتر نظارت بر نشر و توزيع مواد آموزشي وزارت آموزش و پرورش از تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي دانش‌آموزان دبستاني تهران و دانش‌آموزان پيش دانشگاهي سراسر کشور خبر داد.


                  ادامه اين مطلب : ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي دانش‌آموزان تا ?? مرداد تمديد شد


                  3,800 results
                  1. تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي دانش‌آموزان

                    www.asriran.com/fa/news/407124/...

                    ... کتب درسي دانش‌آموزان ... آموزان تا 15 مرداد تمديد شد. ... مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب ...

                  2. تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي كتب درسي دانش‌آموزان

                    www.asrkhabar.com/fa/news/69953

                    ... استقبال دانش آموزان تا 15 مرداد ... اينترنتي كتب درسي ... خود براي ثبت نام کتب ...

                  3. تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي دانش‌آموزان | عصر اهواز

                    asrahwaz.ir/in_the_news/200095/%d8%aa%d9%85%d8%af%d9%8a%d8%af-%d9...

                    ... به علت استقبال دانش آموزان تا ?? مرداد ... ثبت نام کتب ... کشيده شد/ديدار ...

                  4. تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي دانش‌آموزان

                    webgardi.yjc.ir/fa/news/142248/...

                    ... دانش آموزان تا 15 مرداد ... ثبت‌نام اينترنتي کتب ... آموزان تا 15 مرداد تمديد شد. ...

                  5. تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي دانش‌آموزان

                    snn.ir/detail/News/426874/84

                    تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب ... کتب درسي دانش‌آموزان. ... تا ?? مرداد تمديد شد. ...

                  6. - خبر تمديد مهلت ثبت نام اينترنتي کتب درسي دانش آموزان

                    www.jarchi.ir/h-snj/0721U94Gs.html

                    ... خبر تمديد مهلت ثبت نام اينترنتي کتب ... دانش آموزان تا ?? مرداد ... تا ?? مرداد تمديد شد ...

                  7. تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي دانش‌آموزان

                    fa.newhub.shafaqna.com/IR/924770...

                    تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي ... تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي دانش‌آموزان

                  8. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

                    www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=612272

                    تمديد مهلت ثبت‌نام اينترنتي کتب ... که به علت استقبال دانش آموزان تا 15 مرداد ... مرخص شد.

                  9. زمان و نحوه ثبت‌نام اينترنتي کتب دبستاني‌ها در تهران

                    shaparakdaily.ir/shaparak/News.aspx?NID=83086

                    زمان و نحوه ثبت‌نام اينترنتي کتب ... اين ثبت‌نام از دانش‌آموزان پيش ... مرحله تمديد خواهد شد.

                  10. خبرگزاري آريا - ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي پيش‌دانشگاهي‌ها ...

                    www.aryanews.com/News.aspx?code=20150621132137100&svc=64

                    ... کتب درسي دانش آموزان ... شد. وي افزود: دانش آموزان ... ثبت نام اينترنتي کتب ...

                  11. ثبت‌نام اينترنتي کتب‌ درسي دانش‌آموزان ابتدايي شهر تهران ...

                    world-hacker.org/tag/...

                    ... ثبت نام اينترنتي کتب درسي دانش ... در فصل ثبت نام دانش‌آموزان ... شد، اين ديدار تا اين ...

                  12. ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي پيش‌دانشگاهي‌ ها از 1 تيرماه ...

                    sabztadris.ir/1394/03/31/%d8%ab%d8%a8%d8%aa%e2%80...

                    ... اين ثبت‌نام از دانش‌آموزان پيش ... نام اينترنتي کتب درسي پيش ... از اول تا 31 تيرماه پس ...

                  13. خانه - ثبت‌نام اينترنتي کتب‌ درسي دانش‌آموزان ابتدايي شهر ...

                    bafiamarkazi.ir/list/...

                    نيک‌روش با بيان اينکه ثبت نام کتاب‌هاي درسي دانش‌آموزان ... از ثبت نام اينترنتي کتب ... تا 31 ...

                  14. ثبت‌نام اينترنتي کتب‌ درسي دانش‌آموزان ابت شهر تهران از ...

                    bafiamarkazi.ir/list/...

                    ثبت‌نام اينترنتي کتب‌ درسي دانش‌آموزان ... ثبت نام کتاب‌هاي درسي ... از ثبت نام اينترنتي ...

                  15. فيس اف - دانش‌آموزان اينترنتي درسي تهران کتاب‌هاي ابت دانش ...

                    faceoff.ir/list/دانش‌آموزان+اينترنتي+درسي+?...

                    ... درسي دانش‌آموزان ثبت‌نام ... نام اينترنتي کتب درسي ... شد و دانش آموزان ...

                  16. فيس اف - دانش‌آموزان اينترنتي درسي تهران کتاب‌هاي ابت دانش ...

                    faceoff.ir/list/دانش‌آموزان%20,اينترنتي%20,در...

                    ... درسي دانش‌آموزان ,ثبت‌نام ... هاي درسي دانش‌آموزان ... کتب‌ درسي دانش‌آموزان ...

                  17. خبرگزاري آريا - رفع مشکلات فني ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي

                    aryanews.com/News.aspx?code=20150628122145526&svc=64

                    محکوميت به زندان سه تن از اعضاي اويغور چين در دادگاه اندونزي انتقاد رهبرجمهوريخواهان سناي ...

                  18. رفع مشکلات فني ثبت نام اينترنتي کتب درسي

                    www.titreakhbar.com/view/30803400

                    ... ثبت نام اينترنتي کتب ... کتب درسي تا مرداد ... خواهد شد. به دانش آموزان و ...

                  19. رفع مشکلات فني ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي - خبرگزاري آريا ...

                    khabarkhoon.com/Post/رفع-مشکلات-فني-ثبت-نام...

                    ... بدليل مراجعه هاي مکرر به سايت براي ثبت نام اينترنتي کتب ... ثبت نام; ... اينترنتي کتب درسي

                  20. ثبت‌نام اينترنتي کتب‌ درسي دانش‌آموزان ابت شهر تهران از ...

                    1ahangestan-sky.web.davernews.in/list/ثبت‌نام%20...

                    ... درسي دانش‌آموزان دوره ابتدايي تهران به صورت اينترنتي انجام خواهد شد ... ثبت‌نام اينترنتي ...

                  21. ثبت نام اينترنتي كتابهاي درسي

                    notebook-my.irlady.org/list/...

                    ثبت‌نام اينترنتي کتب‌ درسي دانش‌آموزان ابتدايي ... ها اعلام شد ... ثبت نام اينترنتي ...

                  22. ثبت نام اينترنتي کتب درسي پيش دانشگاهي از امروز | داورنيوز

                    sudoku.web.davernews.in/list/ثبت%20نام%20اينترنتي%20...

                    ... از آغاز ثبت نام اينترنتي کتب درسي دانش آموزان ... از اول تا 31 ... ثبت نام اينترنتي کتب ...

                  23. ثبت نام اينترنتي کتاب درسي سال دوم ابتدايي

                    ashganmahdi.irlady.org/list/...

                    ثبت‌نام اينترنتي کتبدرسي دانش‌آموزان ... به صورت اينترنتي ثبت‌نام ... متوسطه تا ...

                  24. رد نيو - ثبت نام اينترنتي کتب درسي پيش دانشگاهي از امروز ...

                    rednew.ir/list/...

                    ثبت نام اينترنتي کتب درسي ... آغاز ثبت نام اينترنتي کتب درسي دانش آموزان ... از اول تا 31 ...

                  25. واحد مرکزي خبر - والدين نگران ثبت‌نام اينترنتي کتب درسي ...

                    sahebkhabar.ir/news/6026335/والدين-نگران-ثبت-نام...

                    آغاز ثبت‌نام اينترنتي کتاب‌هاي درسي دانش‌آموزان ... ثبت‌نام اينترنتي کتب ... شد ...

                  26. ثبت نام اينترنتي کتاب درسي

                    bayanifoundation.irlady.org/list/...

                    ثبت‌نام اينترنتي کتبدرسي دانش‌آموزان ابتدايي شهر تهران از ساعت ?? امروز آغاز مي‌شود

                  27. ثبت نام اينترنتي کتب درسي

                    khateghermez831.irlady.org/list/...

                    ثبت‌نام اينترنتي کتب‌ ... شب دانش آموزان ... فروردين 94 اخذ شد تعداد پژوهش درسي ...

                  28. مراقب دام فيشرها باشيد/ هکرها در کمين ثبت نام کنندگان ...

                    akhbarma.ir/NR.aspx?id=325423

                    ... براي ثبت نام اينترنتي دانش ... ثبت نام دانش آموزان و کتب درسي از ... کار را تا ...

                  29. روزنامه شاپرک - سرفصل

                    shaparakdaily.ir/shaparak/Article.aspx?AID=15351

                    ... آغاز ثبت نام اينترنتي کتب ... کتب درسي دانش‌آموزان ... داشت تا دانش‌آموزان از ...

                  30. سايت ثبت نام کتابهاي درسي سال 94- www.irtextbook.com

                    armanebi.vistablog.ir/post/1302

                    ... برخي كتب درسي دانش‌آموزان براي ... ثبت‌نام اينترنتي کتب دانش ... موجب شد تا در ...

                  31. نحوه خريد اينترنتي کتاب هاي درسي سال 94

                    www.jirjirak.net/957

                    ... ماه انجام خواهد شد. ... کتب درسي; ... ثبت‌نام اينترنتي کتب دانش ... کنکور تا هفته اول مرداد/ ...

                  32. سايت ثبت نام کتابهاي درسي سال 94- www.irtextbook.com ...

                    93z.ir/2015/07/17/سايت-ثبت-نامتابهاي-درسي...

                    طلايي به نحوه ثبت نام دانش آموزان دوره ... ثبت‌نام اينترنتي کتب دانش ... موجب شد تا در ...

                  33. ثبت نام اينترنتي کتابهاي درسي

                    darde-delhayam.irlady.org/list/...

                    ثبت‌نام اينترنتي کتبدرسي دانش‌آموزان ... به صورت اينترنتي ثبت‌نام ... سوم تا ششم ...

                  34. فرم ثبت نام اينترنتي کتب درسي ششم

                    damselfly21.irlady.org/list/...

                    ثبت‌نام اينترنتي کتبدرسي دانش‌آموزان ابتدايي شهر تهران از ساعت ?? امروز آغاز مي‌شود

                  35. سايت ثبت نام کتب درسي چهارم ابتدايي

                    bayazemrooz.irlady.org/list/...

                    ثبت‌نام اينترنتي کتبدرسي دانش‌آموزان ... و پرورش، اعلام شد كه ... ثبت نام اينترنتي ...

                  36. سايت ثبت نام کتب درسي

                    miralilo.irlady.org/list/سايت+ثبت+نام+کتب+درسي.html

                    ... براي معلم و دانش‌آموزان ... ثبت‌نام اينترنتي کتب ... 94 اخذ شد تعداد پژوهش درسي ...

                  37. آغاز ثبت‌ نام اينترنتي کتب دانش‌ آموزان پيش دانشگاهي ...

                    alizadearbatan-rzb.web.davernews.in/page-578516.html

                    آغاز ثبت‌ نام اينترنتي کتب دانش ... انتخاب شد; زمان ثبت‌ نام آزمون ... تمديد مذاکرات تا ...

                  38. لنگردانلود » ادامه ي مطلب » زمان توزيع کتاب هاي درسي دانش ...

                    langardownload1.ir/?p=6354

                    خانه » اخبار » ثبت نام و استخدامي ... زمان توزيع کتاب هاي درسي دانش آموزان. تاريخ : ...

                  39. سامانه ثبت نام كتب درسي كلاس پنجم ابتدايي

                    basijcement.irlady.org/list/...

                    چه كنيم تا دانش آموزان آداب نشستن در ... ثبت نام کتب درسي ... ثبت نام اينترنتي ...

                  40. رد نيو - جزييات فروش اينترنتي کتب درسي | جستجو

                    rednew.ir/list/...

                    ... آغاز ثبت نام اينترنتي کتب ... خواهد شد.وي افزود: دانش آموزان مي ... تمديد مذاکرات تا ...

                  41. پايگاه اطلاع رساني سلامت ايرانيان : خبرخـوان

                    salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=82087&Type=3

                    ... مهلت ثبت‌نام اينترنتي پايه ... ir آغاز شد و تا 20 ... کتب درسي دانش‌آموزان ...

                  42. ثبت نام كتب درسي

                    levaozeynab69.irlady.org/list/ثبت+نام+كتب+درسي.html

                    ... معلم و دانش‌آموزان ... ايور اهدا شد. باتوجه به اينکه کتب ... ثبت‌نام اينترنتي کتب ...

                  43. زمان توزيع کتاب هاي درسي دانش آموزان | اخبار ورزشي/دانلود ...

                    estekhdam.abzardl.ir/?p=4186

                    زمان و نحوه ثبت‌نام اينترنتي کتب ... خواهد شد و دانش آموزان ... کتب درسي دانش‌آموزان ...

                  44. نمايه تهران

                    www.hsoltanm.blogfa.com/8804.aspx?p=3

                    دستورالعمل توزيع کتب درسي دانش آموزان ... زمان تا 20 مرداد تمديد ... ثبت نام اينترنتي ...

                  45. کتاب آموزش زيست2

                    alm.rozblog.com/tag/کتاب+آموزش+زيست2

                    آغاز ثبت نام اينترنتي رشته محل ... توزيع کتب درسي دانش‌آموزان استثنايي از ?? مرداد تا ...

                  46. سايت ثبت نام کتابهاي درسي سال 94- www.irtextbook.com

                    rix.vistablog.ir/tag/سايت+ثبت+نامتابهاي+درسي...

                    شد تا توزيع کتاب ها به ... طلايي به نحوه ثبت نام دانش آموزان دوره پيش ... گروه تاليف کتب درسي ...

                  47. نتايج ثبت‌نام اينترنتي پايه اول مدارس شاهد اعلام شد|نتايج ...

                    vazeh.com/n-10424344_نتايج...مدارس-شاهد-اعلام-شد

                    مهلت ثبت‌نام مدارس شاهد تمديد شد مهلت ثبت‌نام ... تا دهم مرداد ... ثبت‌نام دانش‌آموزان ...

                  48. آغاز ثبت نام کنکور کارداني به کارشناسي ناپيوسته 92 ...

                    www.modaresanesharif.ac.ir/component/content/article/2694

                    ك- مطابق مصوبه 87 شوراي برنامه‌ريزي آموزشي و درسي ... شد. 2- ثبت‌نام ... ثبت‌نام اينترنتي ...

                  49. ثبت نام کتاب درسي پايه ششم ابتدائي

                    irlady.org/list/...

                    ... معرفي کتاب براي دانش آموزان ... که کتب درسي از بهترين ... ثبت نام اينترنتي ...

                  50. ثبت نام کتب درسي مقطع ابتدائي

                    raminpazoki.irlady.org/list/...

                    مسابقات ورزشي دانش اموزان دختر ... ثبت نام کتب ... ثبت نام اينترنتي كتابهاي درسي ...

                    تعداد صفحات : 10

                    اطلاعات کاربری
                  1. فراموشی رمز عبور؟
                  2. آرشیو
                    آمار سایت
                  3. کل مطالب : 374
                  4. کل نظرات : 0
                  5. افراد آنلاین : 12
                  6. تعداد اعضا : 9
                  7. آی پی امروز : 38
                  8. آی پی دیروز : 21
                  9. بازدید امروز : 43
                  10. باردید دیروز : 25
                  11. گوگل امروز : 0
                  12. گوگل دیروز : 0
                  13. بازدید هفته : 853
                  14. بازدید ماه : 853
                  15. بازدید سال : 22,181
                  16. بازدید کلی : 266,993